BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal poste dette emnet, men jeg satser på å poste det her så får moderator flytte hvis han mener at det trengs. Jeg har en HP Pavilion vd 6 pc som jeg har hatt i litt over 2 år nå. Denne pc en støyer usedvanlig mye fra andre pcer som jeg har hatt erfaring med. Er det noen som vet om Pavilion pcene til hp er anerkjent for å bråke en del? Jeg takker hjertelig for eventuelle svar! Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg har det samme problemet med HP Pavillion dv6, spilte et litt tyngre spill i en uke og etter det bråker den som bare det (8mnd gammel). Har hørt at det skal hjelpe med ta av bunnplata og støvsuge. Har ikke prøvd det enda fordi jeg, hvis den blir ødelagt ikke har råd til ny pc (Gutt på 11 vettu ) Pc`en var først nesten lydløs og i løpet av en uke blir den så støyer den så mye at jeg er flau av å sitte med den i offentligheten. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Det virker ikke logisk å ta av bunnplaten og støvsuge innvendig, men Er det noen andre som har noen formening om dette og som eventuelt kan vite hva dette kommer av? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Kanskje ikke, men det funket når pc`en til en venn gikk langt over den behagelig lap-temprature... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Hva mener du her? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Overopphetelse, Høy temp, amok vifte Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Det er en ganske varm pc jeg har, ja! Og ved juletider så var det 3-4 ganger hvor jeg skulle skru på pcèn og da funket ikke viften. Den fjerde gangen jeg skulle prøve å skru på pcèn så fungerte viften igjen. Kan det ha noe med dette å gjøre mon tro? Ellers så pleier pcèn å være ganske varm! Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Tror det kan hjelpe med en støvrens... Bruker å samle seg en del støv som blokkerer viften etter 2 år... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Kanskje jeg burde gjøre dette da! Skal jeg bare åpne ett deksel nærme viften og ta en støvsuger og gjøre den ren, eller er det en annen mer spesifisert måte å gjøre dette på ? Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvilken Pavilion DV6 er det? skal stå på en lapp på undersiden av PCen.. F.eks. HP Pavilion DV6-6006eo Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Det er en 2146so Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Ok. Her har du en video så du kan se hva du må gjøre for å komme til viften: http://www.youtube.com/watch?v=ZoYVztAcCiQ (Du trenger ikke å demontere hele PCen, bare ta av toppen sånn du kommer til viften) Endret 4. desember 2012 av FurrFoxer Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Ok, takk! Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Husk og koble ut batteri og lader FØR du begynner å skru på PCen, og hold fast viften når du skal støvsuge. Om den snurrer så kan den ta skade av det.... Lykke til Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg får håpe at det går bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå