Delvis Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Dusjen min ( altså slangen og selve dusjen) er røket. Ser de har mange slike på Biltema, Clas Olson osv. Er de grei, eller bør man kjøpe andre steder? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg vet at de har dusj slange på Biltema, men jeg er ikke sikker på om de har dusj der. Du kan jo sjekke i Biltema katalogen hvis du har denne! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg vet at de har dusj slange på Biltema, men jeg er ikke sikker på om de har dusj der. Du kan jo sjekke i Biltema katalogen hvis du har denne! Jo de har sånne sett med dusj, slange og sånt stativ å feste på veggen. Har sett dem. Vet ikke om tilkoblinger er standard på sånt? Får ta med den gamle slangen. Tror faktisk de har på Europris også. Det er rett over veien her. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 De har det vell på Europris også Alle dusjslanger passer til dusjen din hvis den ikke er kjøpt i Afganistan da Min dusjslange var gåen for ca 3 uker siden og da var jeg innom en rørleggerbutikk. De sa at det ikke var noe forskjell på slangene og at alle slanger som var på den norske markedet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Ok mange takk. Hva kostet den slangen om jeg kan spørre? Det er faktsik bare slangen som er gåen, men dusjen er 29 år gammel. Endret 3. desember 2012 av Delvis Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Slangen kostet 130 kr, men du får den for 80 kr på Biltema hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Kjøpte nylig denne til 79 kr: http://www.clasohlson.com/no/Massasjedusjhode/Pr309174000 Helt grei både slange og dusj i to av innstillingene (vanlig dusj og "tåke"), ikke verdens beste på massasje, men i forhold til prisen og til erstatning for den gamle dusjen som ikke hadde noen innstillinger og som var sprukket etter å falt i gulvet samt hadde en ekkel gulnet hvit plastslange, var den et godt kjøp for prisen. Endret 5. desember 2012 av Svinks Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Kjøpte nylig denne til 79 kr: http://www.clasohlso...ode/Pr309174000 Helt grei både slange og dusj i to av innstillingene (vanlig dusj og "tåke"), ikke verdens beste på massasje, men i forhold til prisen og til erstatning for den gamle dusjen som ikke hadde noen innstillinger og som var sprukket etter å falt i gulvet samt hadde en ekkel gulnet hvit plastslange, var den et godt kjøp for prisen. Den så fin ut Måtte har 2 m slange, så det kjøpte jeg på Biltema til 69.90. Og en dusjhåndtak til 49.90. Den var eneste med en tykkelse så den passet i stativet jeg har. Men akkurat den står ikke på siden deres ser jeg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det var bar at du fikk i stand dusjen din igjen! Bra for deg og bra for andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå