Gå til innhold

Treg PC, tips til hva jeg burde gjøre?

ZevenZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei har ikke så mye peiling på dette, kan du gi meg mer detaliert hva jeg kan gjøre? ;)

Hvor lite er "ikke så mye peiling" ?

maskinen du har skal kunne kjøre ting uten problemer,ville jeg da tro

Som jeg sa i min opprinelige post så vil en fersk installasjon av windows vanligvis gjøre under,såklart om problemet ikke er hardware relatert.

Listen om ting man kan gjøre er faktisk rimelig lang men noe jeg kommer på i farten er:

Du kan begynne med å sette ned kvaliteten under graphics i spill og se hva slags resultater det bringer, er det FPS dere spiller så ville jeg ha holdt meg til medium, som vesleengen nevner her tidligere.

Å avslutte alt annet du driver med for å frigjøre RAM er en annen ide

Fjerne bloatware,som trials og diverse programmer som var allerede installert da du fikk maskinen og som mest sannsynlig ligger og durer i bakgrunnen.

utenom det så ser det ut som maskinen ikke har noe merkbar problemer med lag, ifølge google iallefall :tease: som sier den er din venn og du...

for å stanse programmer som setter i gang ved oppstart må du innom msconfig,bare skriv det inn i søk i start og trikse litt rundt innpå der. Noe du ikke vet hva er GOOGLE DET!

Så for å oppsummere, forventer du å kunne game online (eller LAN) på High/Ultra...må du nok åpne lommeboken på vidt gap OG gå over til stasjonær

Min mening iallefall

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha så sant så sant, men rart ann min er så mye dårligere enn de andre dataene som skal suge mer en min

hvorfor sier du det egentlig ?

at de skal suge mer enn din ? fordi de kostet mindre ?

prøv og sett ned grafikk-innstillinger og gi lyd fra deg etter det

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Hei, Vi har tp link som egentlig skulle ha Ip 192.168.1.254 men når jeg trykker start opner cmd og skriver ipconfig gir han meg enn helt annen Ip. Når jeg skal skrive inn brukernavn og passord står det at passord er feil, hvor kan jeg sjekke passorde og evnentuelt skifte det?

Lenke til kommentar

ehm....må nok være litt mer spesifikk med navnet du... tp-link er merket... modell ?

hvor er det du prøver å skrive inn passordet ?

og så vidt jeg vet kan du nok ikke sjekke passordet.... blir nok en reset av... router ? på deg gitt

og....du begynte denne tråden med lag problemer....hvorfor vil du plutselig inn på routeren din nå ? Har du sett på tingene jeg sa over ?

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Annet tips er å oppdatere skjermkort driver.

Selv gikk jeg fra 30FPS i snitt i Skyrim med medium setting @ 1080P til 55FPS i snitt med samme setting etter jeg gikk fra "anbefale driver" fra Asus til å laste ned direkte fra Nvidia.com. Jo nyere spillet er som du har problemer med jo større sjanse er det at gamle og lite optimaliserte drivere ødelegger.

Lenke til kommentar

Annet tips er å oppdatere skjermkort driver.

Selv gikk jeg fra 30FPS i snitt i Skyrim med medium setting @ 1080P til 55FPS i snitt med samme setting etter jeg gikk fra "anbefale driver" fra Asus til å laste ned direkte fra Nvidia.com. Jo nyere spillet er som du har problemer med jo større sjanse er det at gamle og lite optimaliserte drivere ødelegger.

Såklart... Glemte jeg helt, good looking out

Lenke til kommentar

Når du spiller spill som cod spill og lignende spill er det noe som heter Nat type, Har du strict der kn inge joine lobby og du klarer ikke å joine så mange. Så jeg skal få den til open slik at jeg kan game med clanen min igjen på ps3 og på data ;) Vanskelig å forklare noe bedre enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...