Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vonde minner fra City-kamper i fjor, et forsvar som har vært katastrofal hele sesongen. Masse unødvendige mål som ble sluppet inn, hvordan skal det gå på cornere med hodesterke spillere som Kompany, Balotelli og Yaya Toure? I tillegg er de to eneste midtbanespillerene med tempo skadet før denne kampen, noe som tilsir Giggs & Scholes mot monsteret Yaya Toure.

Lenke til kommentar

Hahaha, hvor ble det av United-fansen som var stinne av selvtillit og aldri tok noen som helst motstander seriøst? Nå forventes det dommedag foran hver jævla kamp, uansett om det er Bayern eller Wigan. City har ikke akkurat vært et klasselag i år de heller.

 

De sitter på gamlehjem, akkurat som visse spillere på laget burde vurdere å gjøre. United anno 2012 må være det svakeste jeg noen gang har sett. At vi leder skyldes at alle andre også har sugd, ikke at vi har vært noe særlig bedre. Som fyren over sier, pensjonistene våre kommer til å være slaktoffer i ettermiddag.

Lenke til kommentar

Hahaha, hvor ble det av United-fansen som var stinne av selvtillit og aldri tok noen som helst motstander seriøst? Nå forventes det dommedag foran hver jævla kamp, uansett om det er Bayern eller Wigan. City har ikke akkurat vært et klasselag i år de heller.

 

Det fremstår patetisk. Det virker som en slags taktikk for å uskadeliggjøre et tap. Sånn "Hehe, vi tapte...men jeg sa jo at vi kom til å tape da...."

 

Manchester City har spilt to gode kamper i sesongen 2012 / 2013, og den ene kom mot Sunderland på Etihad, den andre mot Aston Villa på samme bane.

 

Alle andre kamper har såvidt vært godkjent eller under pari. City ble sendt på hue og ræva ut av CL uten seier, overhodet.

 

Jeg er forøvrig ikke Manchester City-fan. Jeg holder med Newcastle, men i denne kampen håper jeg City vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...