Roger Roger Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Denne kampen har ødelagt hele uka mi, nå vil jeg bare få den overstått og se fremover til neste kamp. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hahaha, hvor ble det av United-fansen som var stinne av selvtillit og aldri tok noen som helst motstander seriøst? Nå forventes det dommedag foran hver jævla kamp, uansett om det er Bayern eller Wigan. City har ikke akkurat vært et klasselag i år de heller. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Vonde minner fra City-kamper i fjor, et forsvar som har vært katastrofal hele sesongen. Masse unødvendige mål som ble sluppet inn, hvordan skal det gå på cornere med hodesterke spillere som Kompany, Balotelli og Yaya Toure? I tillegg er de to eneste midtbanespillerene med tempo skadet før denne kampen, noe som tilsir Giggs & Scholes mot monsteret Yaya Toure. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Hahaha, hvor ble det av United-fansen som var stinne av selvtillit og aldri tok noen som helst motstander seriøst? Nå forventes det dommedag foran hver jævla kamp, uansett om det er Bayern eller Wigan. City har ikke akkurat vært et klasselag i år de heller. De sitter på gamlehjem, akkurat som visse spillere på laget burde vurdere å gjøre. United anno 2012 må være det svakeste jeg noen gang har sett. At vi leder skyldes at alle andre også har sugd, ikke at vi har vært noe særlig bedre. Som fyren over sier, pensjonistene våre kommer til å være slaktoffer i ettermiddag. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Du har så rett. Allikevel ligger dere der oppe, jeg fatter ikke at det går an, men United er et sinnsykt bra LAG. Enkeltspillere er det ikke så mye konfekt og kaffe over, sett bort i fra noen. @Roger Endret 9. desember 2012 av theHerd Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 City team to face United: Hart, Zabaleta, Kompany ©, Nastasic, Clichy, Yaya Toure, Barry, Nasri, Silva, Aguero, Balotelli Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Haha. Hva faen sa jeg angående Silva? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hahaha, hvor ble det av United-fansen som var stinne av selvtillit og aldri tok noen som helst motstander seriøst? Nå forventes det dommedag foran hver jævla kamp, uansett om det er Bayern eller Wigan. City har ikke akkurat vært et klasselag i år de heller. Det fremstår patetisk. Det virker som en slags taktikk for å uskadeliggjøre et tap. Sånn "Hehe, vi tapte...men jeg sa jo at vi kom til å tape da...." Manchester City har spilt to gode kamper i sesongen 2012 / 2013, og den ene kom mot Sunderland på Etihad, den andre mot Aston Villa på samme bane. Alle andre kamper har såvidt vært godkjent eller under pari. City ble sendt på hue og ræva ut av CL uten seier, overhodet. Jeg er forøvrig ikke Manchester City-fan. Jeg holder med Newcastle, men i denne kampen håper jeg City vinner. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Burde bli en målrik kamp. Tror allikevel det blir jevnt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 GLEDER MEG VILT Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Mario og Aguero på topp sammen..wooho Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 De Gea, Rafael, Evra, Ferdinand, Evans, Valencia, Rooney, Carrick, Young, RVP, Cleverley Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Og vips, så ble lagoppstillingen mye bedre. Er United-fansen like negative? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 De Gea Rafael - Evans - Ferdinand - Evra Valencia - Carrick - Cleverley - Young Rooney - van Persie Wow. Ikke verst. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Balotelli i et derby.. Dette blir et leven. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Bare vi taper med stil er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Idag gutter, idag må dere skinne. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Roger: Ta å sjekk ut laget som United starter med, mye bedre enn det du tenkte. Dette kan lige godt ende opp med seier. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 2-2 Balotelli, Dzeko, og 2x RVP. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 United subs: Johnstone, Jones, Giggs, Smalling, Hernandez, Welbeck, Scholes Ingen Kagawa eller Vidic på benken =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå