archanios Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 No er det ganske latterlig at vi ikkje har scora. Ellers synest eg at Welbeck har gjort temmelig mykje bra i dag. Er aggresiv og ser ut til at han ein av dei dagane då touchet er på plass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Scholes inn før pause? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Typisk då at Cleverley er ute i helga, sånn at vi har omtrent null fart på midtbana. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 FAAAAAAAEN... håper da ikke Giggs starter mot City vist han blir ute til helga..Det går bare ikke Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Huff. Blir vel Carrick, Scholes og/eller Fletcher da. Ligger et slakt i lufta. Huff, nå er jeg negativ, Benjo i forkledning.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Young - Fletcher - Carrick - Scholes - Giggs Mot City. Book it. 1 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Da kan vi like godt la være å møte opp, og heller tape 3-0 på walkover.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Young - Fletcher - Carrick - Scholes - Giggs Mot City. Book it. Hoho. Du leste tankene mine. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Lukter Giggs, Scholes og Carrick på midten mot City, tør ikke se engang. Hvorfor må de to eneste midtbanespillerne med tempo bli skadet i årets viktigste kamp? Alt går i mot oss. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Blir mer og mer imponert over Powell hver gang jeg ser han, stort talent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 For et mål. Jaja. Ligger under igjen. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Yess, nå blir det mål! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Flott mål, men midtbana vår har gitt frå seg ballen alt for ofte. For mykje slurv frå mange utpå der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) 15. gang på 23 kamper at vi slipper inn først. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Endret 5. desember 2012 av Latias Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 1-0 til Cluj ja, da kan United starte scoringsballet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Like før jeg skifter over til en annen kamp. Dette er tamt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Inn med Fletcher og Macheda for å redde dagen. Hvordan denne stolte klubben har forfalt... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Greit nok at vi ikke trenger poeng for å gå videre, men er vi nødt til å gi flatt faen fordet? Flau forestilling Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det blir for dumt. Forfalt fordi vi setter innpå ein spelar som trenger treninga og ein som enten må få sjansen, eller eit forsøk på å vise seg fram for ein evt ny klubb i ein kamp som ikkje betyr noko som helst? Eg skulle også helst sett at vi vinner kampen med 10 mål, men det einaste som er viktig med dagens kamp er at vi ikkje mistar dei viktigaste spelarane før kampen til helga. Alternativt kunne vi jo satt innpå Young, det må vel vere endå bedre? Med fleire spelarar ute, med temmeleg mange spelarar som kunne vore aktuelle for ein slik kamp lånt ut til andre klubbar, så er det slik det ser ut og på mange måtar er det akkurat slik United har vore i mange år. Det er meir deprimerande å sjå korleis ein mann som Giggs spelar om dagen, enn at vi setter inn Fletch og Macheda. Laget spelar ein ræva kamp, lite å gjere med det. Sjølvsagt hadde det vore mykje betre om ein hadde vunne kampen, men som sagt så var det strengt tatt ikkje så viktig. Om United er ein klubb som har forfalt så voldsomt, så står det svært dårleg til med både engelsk og europeisk fotball. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jada, du har jo selvsagt helt rett. Har fått influensa, tapt penger på Unibet og har sett en nitrist fotballkamp. Ville bare spre litt galle. Dog synes jeg at jeg har ett poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå