Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Cluj


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen Vidic tilbake i dag, sjølv om at det visstnok skulle vere mogelegheiter for at han kunne vere aktuell. I fylgje SAF skal Rooney starte kampen, og truleg stille med eit lag som er godt nok til å slå Cluj. Reknar med at nokre unge spelarar og nokon av dei som har fungert som stallfyll til no denne sesongen får sjansen.

Ikkje ein kamp eg bryr meg voldsomt mykje om, ettersom det viktigaste er at ingen som skal spele søndag må ut med skade. Det hadde likevel vore kjekt om ein kunne få ein kamp med litt fart, nokre unggutar som kan vise seg fram og eit positivt resultat til tross at kampen ikkje er så viktig for United sin del.

 

Kan tenke meg at vi stiller med eit lag som liknar litt på dette:

 

DDG

Jones, Smalling, Wooton, Buttner

Scholes, Fletcher

Powell, Rooney, Giggs

Welbeck

 

Når det gjeld formasjon så er ikkje dette noko eg trur vil sjå akkurat slik ut. Laget kan gå ut i 4-4-2, 4-3-3, 4-5-1, 4-1-2-2-1, 4-1-3-2 eller ein annan spanande talkombinasjon. Eg reknar med at den offensive delen av laget vil vere litt laust organisert, med ein del plassbytte og liknande og derfor vil ikkje nødvendigvis utgangsformasjonen vere det aller viktigaste, men det spørs nok også litt på kva spelarar som startar.

 

Hadde vore kjekt om Rooney kunne vise fortsatt framgang etter Reading-kampen og at han kanskje kan byrje å finne litt tilbake til noko som minner om storform. Det hadde ikkje skada sjansane våre om han både har sjølvtilliten på plass og gryande form når vi skal møte City.

Lenke til kommentar

Reknar med at Wooton spelar sentralt bak med Buttner på kant, men ellers er det vel eit lag omtrent som ein kunne forvente. Scholes blir vel spart i tilfelle han skal spele ei rolle på søndag. Det merkeligaste med laget er vel kanskje at ingen av midtbanespelarane er vant med utprega defensive roller, så det spørs kven av dei som får jobben med å binde saman forsvaret og midtbana.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, bare jeg som satte Wootton/Buttner feil. Ganske offensivt lag ja, dette kan gå begge veier. Kunne fint slengt inn Fletch i den oppstillingen. Men viktigste er at spillerne får en god gjennomkjøring og viktig spilletid. Krise om Rooney blir skadet.

 

Benken: Lindegaard, Rafael, Young, Scholes, Fletcher, Vermijl, Macheda

Lenke til kommentar

Samme med Hernandez for so vidt, ikkje fordi eg meiner han nødvendigvis bør starte mot City, men fordi han kan verte viktig utover i kampen om han startar på benken. Merkar likevel at eg blir litt redd for at vi stiller med Scholes og Carrick som sentral midtbane i helga. Om Cleverley også blir putta inn der og vi spelar ein slags diamant med Rooney på topp, så kan det kanskje fungere, men ellers blir det for lite fart i beina.

 

Spørs om DDG får ei gjennomkjøring før kampen i helga, eller om Lindegaard vil vere tilbake frå start mot City.

Lenke til kommentar

Samme med Hernandez for so vidt, ikkje fordi eg meiner han nødvendigvis bør starte mot City, men fordi han kan verte viktig utover i kampen om han startar på benken. Merkar likevel at eg blir litt redd for at vi stiller med Scholes og Carrick som sentral midtbane i helga. Om Cleverley også blir putta inn der og vi spelar ein slags diamant med Rooney på topp, så kan det kanskje fungere, men ellers blir det for lite fart i beina.

 

Skaden til Ando kom på feil tidspunkt, skulle hatt han med Carrick mot City. Carrick-Scholes sentralt blir altfor veikt. Uansett, City stilte med et toppet lag i går. Det burde ikke spille en stor rolle om spillere som spiller i kveld også er med på søndag.

 

De Gea i mål, regner med Lindegaard er skadet?

 

Nei? Han er på benken. Vært klart i mange dager nå at DDG skal starte denne kampen. Forhåpentligvis spiller han en ok kamp i kveld, og er tilbake mellom stengene i PL mot City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...