Gå til innhold

Ny smarttelefon med god batterikapasitet.

Snylter

Anbefalte innlegg

Etter 2,5 år med diverse Android-telefoner, og før dette iPhone en stund er nå tiden inne for å vurdere hvilken modell som blir den neste.

Telefonen jeg har nå er en Samsung Galaxy Nexus som begynner å bli svært sliten.

Hva jeg vil ha:

-Bedre batterikapasitet

-Minst 4,5" skjerm

-Minst 16GB lagringsplass

Ladeplugg MÅ være micro-usb.

Trådløs lading er en nice to have-feature men ikke noe krav.

Telefonen skal jeg kunne ha i bukselomma, utover det er ikke størrelsen så nøye.

Telefoner jeg har tenkt på:

-Nexus 4

-Samsung Galaxy Note II

-Samsung Galaxy S III

-HTC 8X

-Nokia Lumia 920

Er det noen jeg har glemt som jeg bør se på?

Red. Note II, ikke Note.. :)

Endret av Snylter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

920en har veldig bra batteritid, ville ikke vurdert 8X over 920 da 920 har en god del ting som gjør den bedre enn 8X.

Kanskje Ativ S fra Samsung heller ville være et alternativ, siden du har SGS3 der allerede?

Personlig kan jeg anbefale SGS3 når det gjelder skjerm og batteritid, fantastiske begge to.

Lumia 920 har HAKKET bedre skjerm enn SGS3, men da min modell har litt batterifeil (har sendt inn for å få ny) kan jeg ikke si noe førstehånds der.

Det jeg KAN si er at de fleste brukere har veldig god batteritid på Lumia 920 etter det jeg har lest, som oftest liknende det jeg opplevde på min SGS3 (normalt sett ett par dagers tid).

As a sidenote kan jeg si jeg virkelig mener 920 er på lik linje, om ikke bedre, enn SGS3. Jeg ville valgt 920 hver gang.

edit: Når du skriver Galaxy Note, mener du Note 2 ja?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Det var selvsagt Note II jeg mente da jeg skrev Note ja.

Jeg lurer på hva man mener med veldig god batteritid.. Hittil har Galaxy Nexusen holdt sånn ca akkurat, men jeg merker at bruksmønsteret forandrer seg mot at telefonen brukes mer. (Jeg får ikke fasttelefon i ny jobb, og mobilen blir derfor svært viktig)

Derfor er det greit med bedre batteritid, så jeg slipper å lade telefonen midt på dagen.

Jeg har ikke testet Windows Phone 8 enda, men får sannsynligvis en HTC 8X som jeg skal bruke noen dager i løpet av denne mnd.

Så må jeg bare bestemme meg for hva jeg vil ha..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå har jeg hatt HTC 8X i to dager.

Den skal jeg ikke ha så lenge, Windows Phone 8 er langt dårligere i bruk for meg enn forventet.

Det skal sies at batteriet varer ganske lenge da, det er det positive med den.

Det kjipe er at batteriet varer lenge fordi den er så ubrukelig at den blir liggende i lomma hele tiden!

Det blir Android igjen, det er det ingen tvil om.

Nå står det mellom Nexus 4 og Note II..

Endret av Snylter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...