OleHartz Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hei! Jeg er på jakt etter ny pc som jeg spessielt kan lage musikk med. Jeg bruker Sibelius 7 og Studio One og driver mye med musikk på fritiden. Jeg spiller også litt Pc spill. Jeg skal ha en bærbar pc, men uansett så vil en MacBook Pro koste meg 10,000,- ny. Men bør jeg da kjøpe en Windows Pc som også kan dra spill? Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Benjamin200 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hei! Jeg er på jakt etter ny pc som jeg spessielt kan lage musikk med. Jeg bruker Sibelius 7 og Studio One og driver mye med musikk på fritiden. Jeg spiller også litt Pc spill. Jeg skal ha en bærbar pc, men uansett så vil en MacBook Pro koste meg 10,000,- ny. Men bør jeg da kjøpe en Windows Pc som også kan dra spill? Hva anbefaler dere? Vet ikke så mye jeg, men hvis du bruker den mest til å spille så ser du jo at det er en del spill til Windows og ikke til Mac. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hei! Jeg er på jakt etter ny pc som jeg spessielt kan lage musikk med. Jeg bruker Sibelius 7 og Studio One og driver mye med musikk på fritiden. Jeg spiller også litt Pc spill. Jeg skal ha en bærbar pc, men uansett så vil en MacBook Pro koste meg 10,000,- ny. Men bør jeg da kjøpe en Windows Pc som også kan dra spill? Hva anbefaler dere? Jeg ville ha valgt mac. Mac har mye bedre software, og er laget for å vare lenge. G hvis du har et absolutt behov for windows så får du Win8 fr under 500,- som du kan instalere via boot camp. Hvis specsene i macbooken blir litt for lite så er det heller ikke så vanskelig å oppgradere selv. Mac har mye bedre og proffere software til redigering av alle slag. Mac vs. Win, det er et emne som har blidt diskutert mang anger, og kommer sikkert til å starte mange flere diskusjoner, det er litt smak og behag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå