Cuneax Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Med dette «klistremerket» finner du igjen nøklene. Lei av å rote bort tingene dine? Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Bare synd at det er alltid mobilen jeg leter etter når jeg har det travelt... 9 Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Bare synd at det er alltid mobilen jeg leter etter når jeg har det travelt... Jepp må heller lage en app som svarer når en roper hvor er mobilen Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Yupp. Dette er akkurat det jeg (eller rettere sagt min samboer) trenger! Perfect! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 300 var litt stiv pris synes ihvertfall jeg da.. 1 Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 "De medfølgende batteriene er oppladbare, og skal vare i ett år med en gjennomsnittlig bruk på en halvtime om dagen." Jeg må altså ativisere brikken før jeg har tenkt å miste noe? Alternativet, å ha den konstant aktivert vil koste 300/2*48=7200 kr/år. Det blir neppe noen slager her i heimen.. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 håper virkelig det sånn at de skrus på av seg selv når du aktiverer appen Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 "De medfølgende batteriene er oppladbare, og skal vare i ett år med en gjennomsnittlig bruk på en halvtime om dagen." Jeg må altså ativisere brikken før jeg har tenkt å miste noe? Alternativet, å ha den konstant aktivert vil koste 300/2*48=7200 kr/år. Det blir neppe noen slager her i heimen.. Må du kjøpe en ny brikke for hver gang de blir tomme for batteri? Batteriene er oppladbare.. Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Står at batteriene er utskiftbare på nettsiden. Vanlige CR2025. Blir ikke så dyrt da. :-) Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 "De medfølgende batteriene er oppladbare, og skal vare i ett år med en gjennomsnittlig bruk på en halvtime om dagen." Jeg må altså ativisere brikken før jeg har tenkt å miste noe? Alternativet, å ha den konstant aktivert vil koste 300/2*48=7200 kr/år. Det blir neppe noen slager her i heimen.. For det første er batteriene, som det blir sagt av andre her, utskiftbare. For det andre kan brikkene aktiveres fra mobilen (gitt at de er innenfor rekkevidde). Jeg regner med at en halvtimes gjennomsnittlig bruk per dag vil være for de som bruker den som et "bånd" for barna sine på lekeplassen o.l., hvis man bare bruker den til å finne det man har mistet, hørtes en halvtime hver dag mye ut. Lenke til kommentar
Horgen84 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Enig, har hørt om noen apper som man kan plystre på telefonen, deretter begynner den å ringe. Btw, fant en veldig bra app her om dagen. Det er en app der man mobilen endrer profil / instillinger etter som hvor du befinner seg. Med en gang man kommer på jobben så skrur mobilen seg på lydløs, eller når man kommer hjem så kobler den seg automatisk på internett samt min Playstatoin. Må prøves! https://play.google.com/store/apps/details?id=com.profiler.ui&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5wcm9maWxlci51aSJd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg