Surviver Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hallo For øyebliket oppholder jeg meg i Brasil og studerer ernæring. Siste eksamen var på lørdag så det ble en tur ut på strandbaren for å feire.. Da jeg kom hjem bestemte meg for å dusje. Har falt i dusjen og husker ikke så mye mer, våknet opp klokken 6 på morningen og lå fortsatt i dusjen. Jeg vet at jeg slo hodet mitt da jeg falt, og jeg sliter nå med smerter i hodet og nakke. Er svimmel, kvalm og sliter med å fokusere øynene.. Tenker at det kanskje er en hjernerystelse.. Men det jeg lurer på er om jeg burde gå til legen, eller om det ikke er så farlig.. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Dra til legen. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Dra til legen med en gang! Ved kraftig slag mot hodet kan konsekvensene være at hjernen svulmer opp, evt hjerneblødning! Lenke til kommentar
Surviver Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Hei, takk for svar gikk til legen med en gang så fikk tatt noen bilder av hodet. Heldigvis ingen brudd. Men har fått medisiner mot innflammasjon og kvalme 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fant ikke legen ut hva det var? Lenke til kommentar
Surviver Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Det ble litt vanskelig å forstå alt i og med at ingen snakker Engelsk, og jeg fant ikke den tolken jeg skulle finne.. Fikk litt hjelp av en dame, men hun hadde ikke sjangsen til å være med meg hele tiden.. Tror jeg har fått en mild hjernerystelse hvis jeg har forstått rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå