James Bond Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Sendte henne en melding igår på sms rundt 21:20 tida og skrev: "Hey bare lurte om du ville komme hjem til meg og spille tekken^^ Eller bare se en film Også tenkte jeg vi kunne lage noe god mat sammen" Så har hun ikke svart og sletta meg fra facebook når jeg sjekka til morningen.. Hva faen.. er hun helt retarded.. Hvordan går det an å virke så interessert for og så bare gi helt faen?! Tror bare jeg skal drite i hele ho, Men hva faen er vits å virke så keen og så plutselig helt rar.. Fy faen jeg trenger en drink.. 1 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Glem henne, finn noen andre som faktisk er interessert. 6 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Bare å gi faen ja. Enten så har du vært for desperat eller så har du vært så selvgod at det har rent over begeret. Eller så var det bare en jente som var ute etter å ha det gøy med noen (og du tapte). 1 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 For å si det sånn: du vil vite det med en gang når du finner dama du kommer til å dele livet ditt med. At dere har god kjemi og er på bølgelengde er helt essensielt, og det var tydeligvis mangelvare i ditt tilfelle. Det hadde sannsynligvis aldri fungert i lengden uansett. Klisjéaktig, men du må bare vente og være tålmodig. Du finner drømmedama når du minst venter det. 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg har skumlest gjennom tråden din og trekker mange likheter fra egen erfaring med jenter jeg har møtt på Sukker. Nå har jeg bare møtt to derfra, men snakket med en del flere, og det virker typisk for jenter å registrere seg der bare for oppmerksomhet mens de kommer over noen andre. Jeg trodde selv jeg fant drømmedama der for litt siden, men litt etter en ufattelig bra og intim førstedate viste det seg plutselig at hun hadde brukt meg for nærhet mens hun kom over eksen. Jeg visste om eksen hele veien. Hun hadde nettopp gjort det slutt før vi tok kontakt, grunnet utroskap fra han. Såklart trenger hun tid til å komme over det, og jeg ble den (u)heldige utvalgte. Endte med å slette meg overalt. Ufattelig tungt å komme over for min del, for hun var virkelig herlig på alle måter. Jeg har ikke gitt opp nettdating, men nå tar jeg bare kontakt med jenter som faktisk betaler der selv. De er i det minste seriøse. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg har skumlest gjennom tråden din og trekker mange likheter fra egen erfaring med jenter jeg har møtt på Sukker. Nå har jeg bare møtt to derfra, men snakket med en del flere, og det virker typisk for jenter å registrere seg der bare for oppmerksomhet mens de kommer over noen andre. Jeg trodde selv jeg fant drømmedama der for litt siden, men litt etter en ufattelig bra og intim førstedate viste det seg plutselig at hun hadde brukt meg for nærhet mens hun kom over eksen. Jeg visste om eksen hele veien. Hun hadde nettopp gjort det slutt før vi tok kontakt, grunnet utroskap fra han. Såklart trenger hun tid til å komme over det, og jeg ble den (u)heldige utvalgte. Endte med å slette meg overalt. Ufattelig tungt å komme over for min del, for hun var virkelig herlig på alle måter. Jeg har ikke gitt opp nettdating, men nå tar jeg bare kontakt med jenter som faktisk betaler der selv. De er i det minste seriøse. Fy faen.. Det er jo akkurat som å rive ALLE ordene rett ut av hodet mitt og putte dem ned på bordet.Akkurat slik var det med eksen hennes.. Men dette var vel mere 1-2 mnd siden men antar det går ann likevel.. Jeg vet ikke om jeg kommer til å gidde nettdating.. Isåfall får det bli til våren, If you know what I mean.. Hun jeg trodde virkelig jeg hadde funnet en som kanskje med tiden skulle bli den rette, Så herlig som hun var.. Antar hun bare brukte meg for oppmerksomhet som du sier.. Jeg fortjener bedre, Fordi det værste er jo at jeg føler meg som at jeg hadde lyst å bare knulle jenta ved å invitere henne hjem til meg.. (Joda jeg hadde det litt bakhodet, Men kun visst hun ville) Ellers ville jeg bare massere henne og holde rundt henne sånn som var HELT OK på første daten der hun kjente meg MYE MINDRE.. WTF. Føler for å sende henne en fuckings stor hat melding med STORE BOKSTAVER og skjelle henne ut så hun forstår også hvordan hun er mot meg.. Hun er så jævla patetisk.. Det er sånne som henne og dette som gjør meg voldelig og FÅR LYST Å GJØRE KVINNEMENNESKET VONDT. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 La det ligge. Skriv det på kontoen for erfaringer og gå videre. Det gjør deg mer vondt å terpe på dette enn det gjør henne. Forøvrig en situasjon mange av oss har vært i. Men i min tid hadde vi ikke nettdating, vi traff dem på byen istedet, og etter litt tid kom beskjeden du ikke fikk, eller for eksempel: "Du, jeg er egentlig gift, og ville hevne meg på typen." Man kan alltid banne over (og til) fisken som glapp, men skal det bli middag på bordet er det bedre å slenge kroken ut etter en ny. Geir 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Er hun pen? Legg ut bilde med streker over øgene! =P 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Ikkje legg ut bilete av personar utan deira samtykke er de greie. Ikkje skriv namn eller anna som kan identifisere vedkomande heller.6 innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Ikke for å være frekk, men når du sier at hun virker helt "retarded" må jeg innrømme at jeg trekker litt på smilebåndet. Det er du som fremstår som retard her. Du fremstår som en desperat pubertal jomfru som maser på henne om hun vil spille tekken? Det må da feile deg noe om du tror dette er veien å gå for å finne seg dame.. 5 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Steike ta hvor vanskelig enkelte skal gjøre ting, og hvor lite selvtillit enkelte har. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Ikke for å være frekk, men når du sier at hun virker helt "retarded" må jeg innrømme at jeg trekker litt på smilebåndet. Det er du som fremstår som retard her. Du fremstår som en desperat pubertal jomfru som maser på henne om hun vil spille tekken? Det må da feile deg noe om du tror dette er veien å gå for å finne seg dame.. Det var hu som sa hun skulle knuse meg i tekken så tenkte hun skulle få lov til det da.Og jo.. Det er hun som er helt retarded når hun først viser så interesse for og så ikke ta en dritt kontakt etterpå. Men det gikk uansett opp for meg etter hva "Saft Suse" sa.. Og det kunne ikke passet bedre overens med beskrivelsen.. Rett og slett syk etter oppmerksomhet fordi hun og typen hadde ett brudd i forholdet og dette var da tydeligvis hennes måte og takle det på. Plenty more fish in the sea! Eller som fisken sier i havet: 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Og jo.. Det er hun som er helt retarded når hun først viser så interesse for og så ikke ta en dritt kontakt etterpå. Det er ikke uvanlig at jenter først viser interesse også ikke noe mer litt senere. Bedre å akseptere at det er slik enn å bli skuffet alle de gangene det skjer. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Det er ikke uvanlig at jenter først viser interesse også ikke noe mer litt senere. Bedre å akseptere at det er slik enn å bli skuffet alle de gangene det skjer. Veldig riktig og veldig enig. Sendte henne en SMS med God Jul =] and thats it. God Jul til alle Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Det er ikke uvanlig at jenter først viser interesse også ikke noe mer litt senere. Bedre å akseptere at det er slik enn å bli skuffet alle de gangene det skjer. Veldig riktig og veldig enig. Sendte henne en SMS med God Jul =] and thats it. God Jul til alle https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/inv_biggrin.gif Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Det er ikke uvanlig at jenter først viser interesse også ikke noe mer litt senere. Bedre å akseptere at det er slik enn å bli skuffet alle de gangene det skjer.Veldig riktig og veldig enig. Sendte henne en SMS med God Jul =] and thats it. God Jul til alle https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/inv_biggrin.gif Hvordan gikk det? Snakk om å grave i en gammal tråd! En stund sia men hvis det er hun jeg tror det gjaldt så gikk jeg videre og fant ei annen Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Ser det er en gammel tråd. Men her er ei som fikk et veldig langt svar fra daten sin, om hvorfor det ikke kunne bli dem: http://www.tv2.no/a/7155852 Hun var svært vakker og hadde en imponerende personlighet, men hun var ikke slank nok etter mannens smak. Hun skrev tilbake og klagde på at svaret var for langt. Det skulle helst vært kortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå