Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Jente svarer plutselig ikke, Må jeg mase?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å høre hvordan det går :)

Det gikk vel sånn helt greit.. Ikke noe spesielt.

 

Det som er nytt og verdt og nevne er at det var kvinnelogikken som slo inn.. Tror ikke det har vært noe galt med meg for da hadde hun ikke giddet dette her i det hele tatt. Men fikk litt hjelp fra en som har litt erfaring innenfor game og han la opp første SMS jeg skulle sende henne til henne slik:

 

"Hey! Denne helgen, Det er helgen jeg trenger en ny bukse. Meen, du får bli med som rådgiver.. Belønning er en nydelig gratis kopp kaffe som venter på deg når du har gjort jobben din;) Så imorgen eller lørdag. Hvilken tid passer best? Imens leker jeg meg litt med PS3 og Tekken6.. Så dessverre. DER har du ikke sjangs mot meg;)"

 

Så ble det flere svar men alt i alt kom vi fort fram til at lørdagen forrige uke skulle vi gjøre det. Men ble utsatt til idag fordi hun fant ut på lørdagen måtte hun i bursdagen til lillesøstra si.

 

Så skulle vi treffes i parkeringshuset på kjøpesenteret og deretter gikk vi først litt rundt og kikka i butikkene og prata.. Jeg prøvde og være artig og demonstrere verdier, Og ser ut som at det fungerte fordi hun lo og syns det var artig men ikke noe i høyeste grad.

 

Så først i den ene butikken, Så den andre og en tredje til slutt.. Her er planen jeg la før jeg skulle ut:

 

1. DHV

-Vis henne/folk at du har ett kult liv som ikke hun/folk er del av. (Vi hadde den feteste festen, Og de har jo så sinnsykt stort men også fint hus)

-Noen jenter er alltid opptatt av ting de IKKE kan få ;) husk på det..

(Vis henne at hun ikke får deg ved ett knips men må jobbe for deg)

-Generell/VANLIG DHV

(Ting man kommer på i farta f.ex, Sånn "ting" som det der har jeg hjemme, Den er morro)

2. Neg

-Er det noe morro når du er tøffel? Nei det er ikke det. Du må hele tiden "yppe" som en tyrker og aldri gi henne en sjanse. Det er jo køddinga som gjør det morro og holder det gående.

-Le, Beste måten og avlede press på er bruk av humor, Og når du vil ut av pinlige situasjoner.

-Pirk på henne (Uten at det ødelegger alt) Som f.ex "Haha har du nok hestekrefter nå til å ligge breit på våt asfalt som meg da ;)"

3. The Game Tools

Girls want bad boys who will be good for only her. Boys want good girls who will only be bad for him.

Alt du ønsker hos en dame - tiltrekning, begjær, facinasjon - er bare en indre prosess hun må kjøre gjennom kroppen og hjernen sin. Du trenger spørsmål så går hun inn i kroppen og hjernen sin og faktisk oppleve dem. Deretter kommer hun til å forbinde disse følelsene av emosjonell tiltrekning med deg.

(Hadde ikke vært lite deilig å reist til Hellas å bare relaxa til det max da, Med spa og sol)

-For å få en dame må du være villig til å ta sjansen på å miste henne.

-Jo mindre det virker som du prøver, Jo bedre lykkes du.

 

 

Dette var de jeg valgte ut for denne "daten"..

Og konklusjonen er at jeg kløna det ikke noe til, Jeg lyktes men ikke noe spesielt, Og jeg gjorde det ikke noe spesielt bra men heller ikke noe spesielt dårlig.

 

Siden hun utsatte det (igjen) straffet jeg henne med at hun måtte stå for kaffen. Og det var først timen etterpå, Når jeg hadde prøvd 3 forskjellige bukser og vi kunne sette oss ned med kaffe hun spanderte at det ble deilig å være med henne..

 

Hun var faktisk stille av seg men lo av og til og kom med innspill på daten.. Litt rart fordi første gangen og andre vi data så var hun omtrent motsatt, Mens denne gangen var hun mere sånn jente som jeg liker.. Rolig og snill, Og morsom.. Mens jeg var den som var litt mer frampå..

Men siden jeg ikke har sett slik side av henne før er det da vanskelig å vite ossen jeg gjorde det. Men hun smilte og hadde det helt greit ville jeg tro.

 

Vel uansett når vi fikk sette oss ned med kaffen følte jeg ting ble mye bedre for da fikk vi prata sammen og vi koste oss rett og slett.. Ble vel kvarters tid men så måtte vi plutselig stikke fordi parkeringsbiletten hennes var iferd med å gå ut. Så da løpte vi til hennes bil. Og fikk sagt hade på en litt morsom måte ved at jeg skal sånn ca din vei (Foreldrene bor ikke så langt unna henne) Og at jeg måtte ta posten for dem fordi de har dratt til gran canaria.. Så sa jeg at kommer til å dra på ferie snart selv til hellas ellernoe.. Og hun bare det hørtes deilig ut men har ikke råd så blir til sommern.. Og jeg bare stakkars deg, Ikke før altså :p Så rekte vi begge tunge til hverandre og smilte og hade liks snakkes siden..

 

Så alt i alt, Jepp jeg gjorde ikke noen underverker, Gjorde det ikke spesielt dårlig heller, Men helt greit.. Vi hadde det helt fint.

Tror jeg står litt høyere enn henne, Fordi har demonstrert litt verdier og hun likte det og at jeg var morsom, Og vi hadde det morsomt da.. Så nå er det litt mer hun som ser opp til meg... Haha jeg følte meg litt som en undertrykker men det må litt til.

Men fikk hvertfall fram en ting.. Og det er at nå kan jeg føle hun heldigvis ikke helt hvor hun har meg. Hadde hun gitt først det så hadde vel vært greit, Men nå kan hun få lov å lure.

 

Men jeg lurer siden ting utvikla seg såpass fint på slutten ved kaffen, Å kanskje bare invitere om ett par dager til slosskamp på tekken også kose og si akkurat hva jeg føler.. For nå så vet ikke helt begge hva som skjer, (Hun vet ikke hvor jeg har henne, Og hva jeg kommer til å gjøre next) Og jeg vet ikke hva som kan være lurt å gjøre.

Lenke til kommentar

Prøver å se meg selv som denne jenta. Jeg tror jeg hadde blitt skuffa etter kort tid i et forhold med deg. Det virker som om du desperat prøver å være noen andre enn deg selv. Du kan godt få erfare det selv, men mange har prøvd før deg, og mange vil si at det ikke fungerer veldig bra.

 

Håper jeg tar feil. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Prøver å se meg selv som denne jenta. Jeg tror jeg hadde blitt skuffa etter kort tid i et forhold med deg. Det virker som om du desperat prøver å være noen andre enn deg selv. Du kan godt få erfare det selv, men mange har prøvd før deg, og mange vil si at det ikke fungerer veldig bra.

 

Håper jeg tar feil. :)

Det kan godt hende du har rett og..

 

Men er rart det fungerer da.. Hver gang jeg negget henne så likte hun det og smilte, Og noen ganger så lo hun litt.. Eneste forskjellen var at hun var mere rolig denne gangen.. Og jeg var litt mer morsom og ikke så taus. Kan godt hende det har noe med at hun er sliten etter å ha jobbet mer enn 8 timer idag da..

 

edit: Og jeg framstod ikke som noe desperat person, Bare litt annerledes, Litt mer artigere og det fungerte hele veien, Bare at hun var mer rolig.. Det er aldri feil å være en litt mer forbedring av seg selv ;)

Endret av Plizket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig merkelig melding han kompisen din kom med :tease:

 

Neste gang inviterer du henne rett hjem til deg. Lag mat, se film, etc. Eskaler f.eks. til massasje også videre til noe seksuelt.

 

Jeg ser dog ikke helt behovet ditt for å demonstrere "verdier". Se heller på hele sjekkeprosessen som "jeg skal finne ut om hun er en jente som en bra nok for meg". Vise verdier, negging mm. er en trend som døde ut i 2009 ish. Det setter også en merkelig ramme rundt det hele, noe ala "jeg skal bevise at jeg er god nok for henne".

Haha måtte jo få ett spark i rævva/hjelp av noen da logaritmemannen :p

 

Jeg tenkte faktisk akkurat det samme.. Alt er så utrolig deilig og avslappende når man er hjemme. Tenkte og spørre nå til helga faktisk om "Hei, har du lyst å komme hjem til meg og spille tekken eller bare se en film? :)" For da får vi jo prata litt og mest sannsynelig som du sier får man kost litt osv.. Og det er jo koselig..

 

Tror ikke jeg tør å gjøre noe seksuelt, Fordi vi har bare vært på 3 dater sånn sett da.. Men ting kan jo endre seg. Uansett jeg følte bare for å invitere henne hjem til meg, Og fortelle hvordan jeg føler.. Men har dårlig erfaring med å fortelle hva man føler fordi da står jo jentene slik igjen at de vet hvor de har en..

 

Men satser på hjemmekos til helga.. Hun virker utrolig opptatt så når jeg burde ta kontakt igjen virker vanskelig, Og håper ikke nå til helga blir for fort fram. Men virker som at det er lurt å smi mens jernet er varmt (Høres veldig feil ut men mener at det er lurt siden da går det ikke for lang tid og det blir kleint, Men at man bygger opp en komfort sone) Og da kan ting fort bli bare enda bedre, Fordi begge liker hverandre lix.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke ord. Du har misforstått hele greia... Hun vet AKKURAT hvor hun har deg... Du er så lite komfortabel med å være deg selv at du er en annen, dette er noe hun kommer til å gjennomskue så utrolig fort (hvis ikke allerede)...

 

Den "daten" du beskrev er nesten slik jeg holder på med kompiser, eller mamma for den saks skyld. Det var NULL eskalering / fysisk kontakt (som du beskrev). Hadde jeg vært jente og vært med deg på den "daten" hadde jeg trodd du var homofil eller kun var platonisk interessert i meg.

 

Spesielt når du sier at du ikke kommer til å tørre gjøre noe seksuelt hvis dere har en "date" til (sorry for at jeg skriver "date" men det virker ikke som du har forstått konseptet helt). Hvorfor F skal du ha henne med på en "date" hvis du ikke ønsker å eskalere seksuelt? Det gir absolutt ingen mening.

 

Ettersom du beskriver, og tolker, oppførselen din som en "forbedring av deg selv" må jeg dessverre skuffe deg. Du var absolutt ikke deg selv i den situasjonen du var i. Mest fordi du:

 

nr1 - Fikk en annen person til å hjelpe deg med å skrive melding.

nr2 - Brukte PUA teknikker. PUA teknikker handler om å pule. Pickup, eller moderne pickup (faen, vi har jo sjangre innenfor dette nå. Mæææd) handler om å vise seg selv som man selv ser seg selv. (Jævlig rar setning, jeg vet, men dere skjønner hva jeg vil frem til).

nr3 - Du oppfattet hennes endrede oppførsel, men tolket den ikke og tilpasset deg ikke den. Det kan enten være veldig positivt (noe jeg tviler på i denne sammenheng) eller veldig negativt.

 

Mest sannsynlig, jeg kan selvfølgelig ta feil men det er blitt sjeldnere, så har du vært så opptatt med å være den personen som ikke er deg at du ikke har lagt merke til hvor feil alt egentlig ble.

 

Hvis du får henne med på en "date" til så glem ALT du har lært av han kompisen din om DHV og det shitet der. Få henne med hjem til deg, eneste du skal tenke på er å ha det gøy og prøv å eskalere seksuelt. Hvis du på 3-4 "daten" fortsatt ikke har klart å vise intensjoner / seksuell interesse vil du mest sannsynlig ikke komme noen vei med denne jenta.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har ikke ord. Du har misforstått hele greia... Hun vet AKKURAT hvor hun har deg... Du er så lite komfortabel med å være deg selv at du er en annen, dette er noe hun kommer til å gjennomskue så utrolig fort (hvis ikke allerede)...

 

Den "daten" du beskrev er nesten slik jeg holder på med kompiser, eller mamma for den saks skyld. Det var NULL eskalering / fysisk kontakt (som du beskrev). Hadde jeg vært jente og vært med deg på den "daten" hadde jeg trodd du var homofil eller kun var platonisk interessert i meg.

 

Spesielt når du sier at du ikke kommer til å tørre gjøre noe seksuelt hvis dere har en "date" til (sorry for at jeg skriver "date" men det virker ikke som du har forstått konseptet helt). Hvorfor F skal du ha henne med på en "date" hvis du ikke ønsker å eskalere seksuelt? Det gir absolutt ingen mening.

 

Ettersom du beskriver, og tolker, oppførselen din som en "forbedring av deg selv" må jeg dessverre skuffe deg. Du var absolutt ikke deg selv i den situasjonen du var i. Mest fordi du:

 

nr1 - Fikk en annen person til å hjelpe deg med å skrive melding.

nr2 - Brukte PUA teknikker. PUA teknikker handler om å pule. Pickup, eller moderne pickup (faen, vi har jo sjangre innenfor dette nå. Mæææd) handler om å vise seg selv som man selv ser seg selv. (Jævlig rar setning, jeg vet, men dere skjønner hva jeg vil frem til).

nr3 - Du oppfattet hennes endrede oppførsel, men tolket den ikke og tilpasset deg ikke den. Det kan enten være veldig positivt (noe jeg tviler på i denne sammenheng) eller veldig negativt.

 

Mest sannsynlig, jeg kan selvfølgelig ta feil men det er blitt sjeldnere, så har du vært så opptatt med å være den personen som ikke er deg at du ikke har lagt merke til hvor feil alt egentlig ble.

 

Hvis du får henne med på en "date" til så glem ALT du har lært av han kompisen din om DHV og det shitet der. Få henne med hjem til deg, eneste du skal tenke på er å ha det gøy og prøv å eskalere seksuelt. Hvis du på 3-4 "daten" fortsatt ikke har klart å vise intensjoner / seksuell interesse vil du mest sannsynlig ikke komme noen vei med denne jenta.

Tror det er du som har missforstått litt.

 

Dette var egentlig ikke en date. Det var mere en isbryter. En date er noe jeg velger å gjøre nå til helga, Ved å invitere henne hjem til meg for å kunne eskalere. Jeg føler meg såpass vel på å være meg selv at du missforstår konseptet. Det at hun var annerledes er nok fordi hun jobbet mer enn vanlig igår. Virker som du tror jeg overdrevet i hele går gjennom øktet med PUA teknikker.. Nei jeg var bare litt mer artigere.. Og det fungerte.

 

Men som sagt man må kunne eskalere og jeg er selvsagt helt enig i det, Men det var fint og kunne gjøre noe sånt for å bare se at hun fortsatt ikke gidder å ditche og kunne bli enda mere kjent.. Vi fikk prata en del mens vi koste oss. Hvis hun en gang sa at "Du er så utrolig kjekk" Dette var når vi spilte bowling på første daten, For og så si når vi dro hjem til henne ikke lenge etterpå "Du er nesten litt for fin" Også kysset hun meg rett etterpå, Så må jo det bety noe for christ sake.

 

Skal jeg komme helt clean her og innrømme at.. Jeg føler at begge to er nervøse på hverandre.. Dette var ikke tilfelle på første daten. Da hadde vi det bare gøy. Virker som at begge prøver å imponere hverandre.

Derfor så inviterer jeg henne på tekken eller film etter hva hun har lyst til, Blir sikkert litt av begge og det blir gøy, Fordi hun ville gjerne prøve å slå meg i det.. Så skal jeg gi henne litt massasje på skuldra.

Kanskje blir det noe seksuelt, Ja ikke missforstå jeg vil ha noe seksuelt med henne.. MEN jeg respekterer kvinnesynet, Men kan hende hun vil gjøre det også.. Jeg har hvertfall ikke noe problem med å få holde jenta og gi kyss osv..

 

Men er det noe vits å eskalere i ett kjøpesenter fullt med folk når man skal prøve og finne en bukse bare fordi man skal ha det litt gøy akkurat der og da? I dont think so.

Lenke til kommentar

Problemet med å "vente og se hvordan det går" er at jenta blir usikker på hva du vil. Hvis alt du gjør minner om vennskap, hvorfor skal hun se på deg som noe annet enn en venn? Hun har sikkert mange andre gutter som også viser "seksuell"(les: vennskapelig) interesse, men som ikke tør å eskalere. Akkurat som deg.

 

Synes at "Hitler" har mange gode poeng i denne videoen fra 1:18 og utover:

 

(Videoen kort oppsummert: Hun er interessert, kjør på!)

 

Dette var egentlig ikke en date. Det var mere en isbryter

Jeg prøver ikke å være helt kynisk her, men dette tror jeg ikke på. Du vil ha jenta, men er redd for å gjøre feil og rasjonaliserer med at det egentlig ikke var en date(sånn i tilfelle det går galt). Ikke at det nødvendigvis er noe galt, men fortsetter man å gjøre samme feil om og om igjen, får man ikke progresjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet med å "vente og se hvordan det går" er at jenta blir usikker på hva du vil. Hvis alt du gjør minner om vennskap, hvorfor skal hun se på deg som noe annet enn en venn? Hun har sikkert mange andre gutter som også viser "seksuell"(les: vennskapelig) interesse, men som ikke tør å eskalere. Akkurat som deg.

 

Synes at "Hitler" har mange gode poeng i denne videoen fra 1:18 og utover:

 

(Videoen kort oppsummert: Hun er interessert, kjør på!)

 

 

Jeg prøver ikke å være helt kynisk her, men dette tror jeg ikke på. Du vil ha jenta, men er redd for å gjøre feil og rasjonaliserer med at det egentlig ikke var en date(sånn i tilfelle det går galt). Ikke at det nødvendigvis er noe galt, men fortsetter man å gjøre samme feil om og om igjen, får man ikke progresjon.

Ahahaha!!! Fy faen jeg lo xD :D

 

Hey jeg har bare en testikkel da.. Men ok.. Tro meg hun skal få så det holder til helga!

Men vil bare ikke virke alt for mye tøffel for da er det lett å bli rundspilt.

 

edit: Veldig bra video du kom med der.. Jeg tok den helt personelig så det gikk opp for meg.. Hun liker meg jo.. Kanskje det var det som skjedde litt på "daten" Hun kødda meg at jeg kanskje var homo da :p siden jeg ville se på klær osv, Og jeg svarte "Det snakker vi ikke om :p" Men da blir det kosing osv til helga.. Jeg må garantere meg selv og dere dette..

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Jeg prøver ikke å være helt kynisk her, men dette tror jeg ikke på. Du vil ha jenta, men er redd for å gjøre feil og rasjonaliserer med at det egentlig ikke var en date(sånn i tilfelle det går galt)

Spot. On. Rasjonaliseringen til TS var det jeg skulle frem til i min forige post.

 

Plizket, du forsvarer deg i en tråd der vi bare vil hjelpe deg. DVS: Du rasjonaliserer de feilene du har gjort for å ikke virke helt nybegynner, noe du faktisk er.

 

Lykke til i helgen og jeg håper du hører på de tipsene du har fått :)

 

PS: Skuldermassasje? Få henne i sengen din, få henne i undertøy/naken, glid på med litt olje og go for it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom du går med den innstillingen kan jeg nesten garantere deg at det ikke blir noe som helst ;)

Jammen så kom med noe forslag til hva som er bra/dårlig bør gjøres/ikke gjøres da vel..

 

Hun vil bli holdt, Hun vil bli kysset, Så hvis dette er helt greit for meg å gjøre så hvorfor skulle det ikke kunne eskalere videre..

Lenke til kommentar

Hun vil bli holdt, Hun vil bli kysset, Så hvis dette er helt greit for meg å gjøre så hvorfor skulle det ikke kunne eskalere videre..

 

Jada, kontakt er viktig. Poenget mitt er at jenter ikke er dum, dersom du går med innstillingen "nå blir det noe på meg" og det lyser at du er desperat lang vei så går det heller dårlig. Så som det har blitt nevnt: kjør på og vær deg selv, men også vær behersket og rolig.

Lenke til kommentar

Jada, kontakt er viktig. Poenget mitt er at jenter ikke er dum, dersom du går med innstillingen "nå blir det noe på meg" og det lyser at du er desperat lang vei så går det heller dårlig. Så som det har blitt nevnt: kjør på og vær deg selv, men også vær behersket og rolig.

Jaja selvfølgelig erru gærn.. Siste jeg gjør her i verdenen før dommedag er å virke som ett desperat beist. Mente mer sånn fin balanse av kosing med klemming og kyss osv..

 

Det funka så fint på første daten at det var magisk at begge to kunne virkerlig fortelle hverandre og ha så mye til felles men samtidig være såpass attraktert av hverandre.

Tenker det blir matlaging først, Vi er begge utrolig glad i stek så blir litt steak-house hos meg + romantisk middag med lys og hele pakka på bordet og det blir koselig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...