James Bond Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Ble litt nysgjerrig på alder bare, for siden dere hadde møttes på sukker så antok jeg at dere var voksne av en eller annen grunn. Ikke at det er noe galt med å være der inne om man ikke er voksen, da. Men når du begynte å snakke om at du "pulla flere likes" enn henne og slikt så fikk jeg inntrykk av at dere ikke var voksne allikevel. Så derfor spurte jeg, bare. Nevermind.. Jeg var bare brisen igår.. Too many damn pils! Mener du fortsatt at jeg bare skal backe off helt til hun evt tar kontakt? Isåfall hvor lenge bør jeg vente før jeg gjør noe mer? Det var forrige fredan som du sikkert har fått med deg at hun "glemte" daten x) Lenke til kommentar
xelp Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Nevermind.. Jeg var bare brisen igår.. Too many damn pils! Mener du fortsatt at jeg bare skal backe off helt til hun evt tar kontakt? Isåfall hvor lenge bør jeg vente før jeg gjør noe mer? Det var forrige fredan som du sikkert har fått med deg at hun "glemte" daten x) Ja, mener at du skal la henne ta kontakt.. Men selvfølgelig, gjør det som er naturlig. Ser du henne tilfeldigvis på butikken, så går du selvfølgelig bort og snakker litt, men ikke snakk om hvorfor hun ikke har svart deg. Gjør det som er naturlig, uten å pushe. Og det som er naturlig nå, uten å pushe, er å la henne ta kontakt. Edit: Litt rotete skrevet. Endret 4. desember 2012 av Rotaderp Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, mener at du skal la henne ta kontakt.. Men selvfølgelig, gjør det som er naturlig. Ser du henne tilfeldigvis på butikken, så går du selvfølgelig bort og snakker litt, men ikke snakk om hvorfor hun ikke har svart deg. Gjør det som er naturlig, uten å pushe. Og det som er naturlig nå, uten å pushe, er å la henne ta kontakt. Edit: Litt rotete skrevet. Er sånn jeg tenker å.. Men er litt kjedelig om det går en hel måned f.ex.. Men tro meg hun er verdt det x) Det er bare så rart.. Fordi vi har hatt det så koselig sammen.. Hun var så fin og vakker og lik meg at jeg ble nervøs.. FAEN hadde jeg heller ikke vært nervøs og heller vært meg selv så hadde jeg gjort mere tingene riktig. Jeg er vanligvis ikke nervøs med jentene.. Jeg tuller med dem hele tiden og mange liker meg har jeg hørt.. Men så kommer denne ene jeg bare wow.. Nå dette kommer til å bli vanskelig. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er sånn jeg tenker å.. Men er litt kjedelig om det går en hel måned f.ex.. Men tro meg hun er verdt det x) Det er bare så rart.. Fordi vi har hatt det så koselig sammen.. Hun var så fin og vakker og lik meg at jeg ble nervøs.. FAEN hadde jeg heller ikke vært nervøs og heller vært meg selv så hadde jeg gjort mere tingene riktig. Jeg er vanligvis ikke nervøs med jentene.. Jeg tuller med dem hele tiden og mange liker meg har jeg hørt.. Men så kommer denne ene jeg bare wow.. Nå dette kommer til å bli vanskelig. Du får bare vente og se hvordan det går, finnes alltids andre jenter også. 1 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Har du en oppdate el? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Har du en oppdate el? Ja faktisk Kopierer denne fra sjekketråden jeg: Noen (ganske mange dessverre) damer er nok ganske enkle når det kommer til stykket. De vil ha det de ikke kan få og som er ettertraktet av andre. Så er det opp til deg om du orker å delta i det spillet eller om du ønsker å gå for de som faller for deg ved første øyekast. Det ene er ikke nødvendigvis mer rett enn det andre, det er bare at for noen passer det å kjempe litt for å få det man vil ha, for andre er det deilig med tryggheten i at den andre parten virkelig vil ha deg. Som du skjønner, det er så individuelt dette at det er vanskelig å gi råd. Gå dypt i deg selv og tenk om du virkelig ønsker å ofre mye av din egen personlighet for å få henne, hvis ikke: vær deg selv og se hvordan det går. Funker det ikke så er det ingen krise, plenty more fish in the sea. Veldig bra svar det der aaass.. Det er jo enten eller.. Snille eller slemme.Igår når jeg var på fest (eller i natt rundt 01:20 tida) Så har jeg holdt helt kjeft siden forrige fredan, Ikke den som var nå men forrige der igjen, Så kommenterte hun ett bilde der jeg sitter i bilen, Egentlig veldig fint bilde med utsikt utover byen "Lekkert " Så får bare fortsette å holde kjeft så kanskje hun kommer rundt. Hun har bare hatt 1 kjæreste før så er ikke helt kjent og han var utro mot henne, Så kanskje hun er redd for å gjøre feil.. ? --- Enda nyere nå nylig er at hun plutselig har begynt å like alle statusene mine. Jeg kan føle hun hinter til noe. Men jeg syns fortsatt det er utrolig lame av henne og ikke engang tørre å skrive hvis hun vil fram til noe. Greit hun sa "Du må ikke ta deg nær hvis jeg ikke svarer" Jeg tror hun har skjønt at hun kommer ikke veldig langt med å ikke gjøre en dritt. Det hun gjør skaper bare rar stemning. Jeg fortsetter bare ganske enkelt å holde kjeft, Så får vi bare se hva som skjer. 3 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Bra jobba, ser lovende ut . Keep up the good work 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 De fleste jenter liker å være hard to get og ikke ta så mye iniativ som gutten. Hvis hun ikke svarer deg så må du for all del IKKE mase, ikke virke desperat, det er lett å gjøre om du liker jenta, men du gjør det bare verre.. 2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Vær litt forsiktig med å dra tausheten din for langt (ja, det handler om å finne en balansegang). Det som vil skje hvis du fortsetter å ignorere henne helt er at hun til slutt (alt fra uker til måneder) vil tro at du er ferdig med henne og gå videre. Det er altså ikke snakk om at du skal være helt ikke-interessert, men at du skal investere mindre tid i henne enn hun i deg. Etterhvert må du finne ut om hun bare er en tease eller om hun vil ta dette til et nytt nivå. Noen jenter driver bare push/pull for moro fordi det gir dem anerkjennelse, men de er ikke villig til å ta det til et intimt nivå. Hvis dette skulle vise seg å være tilfelle her er det bare å gjøre det klart for henne at du ikke gidder å bruke tid på lek og at hun må ta et valg. 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 De fleste jenter liker å være hard to get og ikke ta så mye iniativ som gutten. Hvis hun ikke svarer deg så må du for all del IKKE mase, ikke virke desperat, det er lett å gjøre om du liker jenta, men du gjør det bare verre.. Er 100% enig med det du sa der. Når man liker noen så er det så utrolig lett å drite seg ut, Og man tror da at siden kanskje jenta likte deg litt i begynnelsen så har man full rett til å kjøre på.. Sånn er det ikke, Har ikke gjort dette. Men til de som leste 1. Innlegget eller historien bak hele her, Så har jeg faktisk holdt HELT kjeft siden ikke fredan som var, Men forrige der igjen. Ikke svarte på SMS, Ikke melding på face, Greit så kommer fredan og hun har "Glemt" daten, Da er det bekreftelse på at jeg ikke gidder lenger. Og nå begynner hun å hinte litt osv osv.. Er rart det greiene der, Når man backer helt off så kommer dem plutselig tilbake.. Denne uka skal jeg prøve noe nytt. SKal ikke være en dritt på fjaseboka, Kanskje bare vise at jeg har musikk på spotify, Men thats it. Vær litt forsiktig med å dra tausheten din for langt (ja, det handler om å finne en balansegang). Det som vil skje hvis du fortsetter å ignorere henne helt er at hun til slutt (alt fra uker til måneder) vil tro at du er ferdig med henne og gå videre. Det er altså ikke snakk om at du skal være helt ikke-interessert, men at du skal investere mindre tid i henne enn hun i deg. Etterhvert må du finne ut om hun bare er en tease eller om hun vil ta dette til et nytt nivå. Noen jenter driver bare push/pull for moro fordi det gir dem anerkjennelse, men de er ikke villig til å ta det til et intimt nivå. Hvis dette skulle vise seg å være tilfelle her er det bare å gjøre det klart for henne at du ikke gidder å bruke tid på lek og at hun må ta et valg. Spørte mamma faktisk Helga som var nå fordi vi hadde familie selskap. Og jeg fortalte alt om denne "flotte" jenta jeg liker så godt. Og hun sa bare ikke si en dritt men nå til fredagen bare send 1 sms og spør om hun vil finne på noe eller gå ut og ta en kaffe eller te, Så finner du fort ut om hun er interessert. Sier modern, Og det hørtes lurt ut for da kommer jeg til bunns av saken, Men det kan godt være at hun gjør noe lyd fra seg før dette.Tror jeg gjør det til fredan. Jeg må til bunns i denne saken. Denne jenta er altfor fin til at jeg skal bli voldtatt mentalt, Bedre å gi slipp på henne hvis hun ikke er interessert nå enn at det går enda lenger. Hun var jo så interessert i begynnelsen så jeg vet at vi kan ha noe. Det er bare hvilke veier skal man ta da, For å komme dit. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg kjeder meg litt så stiller ett spørsmål her sånn.. Nå i det siste liker hun plutselig all aktivitet på facebook.. (Ja jeg vet jeg sa jeg skulle ikke være en dritt der denne uka for å vise at jeg har mer liv på utsiden) Men skrev bare sånn at folk kunne se det var fra mobilen "12.12.12 12:12 " Og hun likte dette, Og hun liker masse random ting. Jeg lurer på om kanskje hun har satt seg fast.. At fredagen som var den 30. November at det bare over tid har gått lengere og lengere og hun ikke tørr gi lyd fra seg fordi situasjonen har blitt klein.. At det nå har gått så langt at hun ikke helt vet hva hun skal gjøre.. Er sånn jeg tenker.. Fordi vi hadde ikke noe problem fra da vi ble kjent på sukker til tirsdagen 27. November å utveksle ett par eller 3 koselige sms om dagen.. Jeg tror jeg drøyer litt den SMSen til fredan "Hei, Stund siden jeg har hørt fra deg nå, Har du lyst å finne på noe, Eller ta en kaffe/te?" Fordi skal på bursdag til lørdan hos en venninne. Og det blir sikkert tatt litt bilder så da kan hun se at jeg klemmer litt på venninner og bekjente og få lov og lure litt. Jeg har i det siste blitt mer og mer bare gutten hun ikke kan få og som er ettertraktet av en del folk. Det bare irriterer meg så grenseløst denne situasjonen, Fordi hun hadde vært perfekt for meg, Og alt gikk liksom denne veien helt til etter tirsdan den 27.ende november. Vil hun ha det slik skal hun få det slik, MEN så kan det jo også ha sin forklaring, Lurer på om det er kommunikasjonssvikt ett sted eller noe alvorlig har skjedd.. Lite sannsynelig men virker som hun bare venter på at jeg skal sende en SMS lix.. Og jeg kan egentlig ikke det, Jeg syns hun skal gjøre det, Men så kan jo jenta være litt rar og vant til og få flere. Hun er populær lix. Men hvis hun vil ha meg må hun vise det litt syns jeg. Og det gjorde hun jo så fint i begynnelsen. Hvis det er ett spill for å vise verdi så sier jeg bare cut-the-crap! Vi vet begge hvilke verdier vi har! Jeg har kjekt utseende, God kropp, Helse, Trener, Er rett og slett en ålreit kar som kommer overens med alle, Som alle liker og har ett forhold til (Dette er ikke noe jeg sier men andre mener bare så det er sagt..) Greit jeg har en fin bil, Noen hakk over gjennomsnittet, Vi er begge BMW folk og hun vet hvor mye bedre min bil er da isåfall Jeg har kjøpt egen fin moderne leilighet i Mars og betaler ned lånet på denne. Asså dette er bare for å statuere at jeg kan få andre jenter hvis jeg vil, Ikke pga. Tingene men fordi jeg er godt etablert og for den jeg rett og slett er personelighetsmessig osv. Og hun vet dette. Jeg kunne se det i øynene hennes at hun likte min progresjon her i livet. Men hvorfor så utrolig rar med å ikke tørre å skrive, Virker som hun er redd for at jeg skal avvise henne av den grunn at jeg er litt sånn tøff i personeligheten men samtidig rettferdig og ålreit, Eller av den grunn at hun er redd for å drite seg ut / bli avvist fordi det nå har gått såpass lang tid.. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Send henne mld nå i kveld du mister kjepphøy. Jenter kan være redde for å ta kontakt i blant. Drit i denne leken å send før det er forsent. Gi et evt forhold en god start med å være moden Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Send henne mld nå i kveld du mister kjepphøy. Jenter kan være redde for å ta kontakt i blant. Drit i denne leken å send før det er forsent. Gi et evt forhold en god start med å være moden Jeg ekke no kjepphøy i det hele tatt.. Skulle gjerne visst hvor du har dette fra..Føler at du ikke var 100% seriøs i det innlegget der Men hvorfor skal ting være så jævla vanskelig edit: Har begynt å følge meg på instagram, Dette så jeg først for 2 dager siden og da hadde hun gjort det for 2 uker siden.. Begynner å like masse random bilder av meg på diverse turer i album jeg har vært på Liker plutselig alt av skriftlig statuser Men å tørre å sende meg en melding på face og spørre hva skjer? Selvom jeg skrev det sist.. Ikke faen.. Tror jeg bare ringer hun på fredan og spør om hun har lyst å finne på ett eller annet gøy og får jeg ja så blir jeg glad hvis ikke kommer jeg meg hvertfall videre.. Endret 12. desember 2012 av Plizket Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg ekke no kjepphøy i det hele tatt.. Skulle gjerne visst hvor du har dette fra.. Jeg har i det siste blitt mer og mer bare gutten hun ikke kan få og som er ettertraktet av en del folk. Jeg har kjekt utseende, God kropp, Helse, Trener, Er rett og slett en ålreit kar som kommer overens med alle, Som alle liker og har ett forhold til (Dette er ikke noe jeg sier men andre mener bare så det er sagt..) Greit jeg har en fin bil, Noen hakk over gjennomsnittet, Vi er begge BMW folk og hun vet hvor mye bedre min bil er da isåfall Jeg har kjøpt egen fin moderne leilighet i Mars og betaler ned lånet på denne. Asså dette er bare for å statuere at jeg kan få andre jenter hvis jeg vil, Ikke pga. Tingene men fordi jeg er godt etablert og for den jeg rett og slett er personelighetsmessig osv. Og hun vet dette. Jeg kunne se det i øynene hennes at hun likte min progresjon her i livet. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Javel? Har du møtt meg som person? Jeg er ikke noe kjepphøy.. Er mer laidback.Jeg bare venta på noen som skulle gjøre narr av at jeg er godt i gang for alderen økonomisk og etablert.. Seriøst? Jeg bare leste at jenter er glad i suksess, Du kan jo se hvor fine damer de som har gjort god suksess her i landet har. Var ikke noe mer enn dette jeg skulle fram til. Jeg kan sikkert få en penere dame enn hun jeg er så utrolig interessert i, Men det er UANSETT IKKE poenget. Poenget var at virker som at hun demonstrerer verdier og gjør det helt feil. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Er du virkelig så overfladisk? Hun er sikkert bare ei søt uskyldig sjenert jente som ikke helt tørr kanskje. Prøv å vær litt ydmyk og takknemlig for at du i d hele tatt har hatt slik kontakt ned ei jente, istede for å forklare oss hvorfor du kan få finere jenter osv. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Er du virkelig så overfladisk? Hun er sikkert bare ei søt uskyldig sjenert jente som ikke helt tørr kanskje. Prøv å vær litt ydmyk og takknemlig for at du i d hele tatt har hatt slik kontakt ned ei jente, istede for å forklare oss hvorfor du kan få finere jenter osv. Ja sorry da.. Jeg vil bare prøve å få jenta lix.. Men trenger hjelp når jeg ikke skjønner hvorfor alt plutselig ble stille.. Kanskje hun trengte space for følelsene sine, Og så plutselig ble redd i tanke med at tiden gikk lenger og lenger og vet plutselig ikke hva hun skal starte med å si.. Syns bare ikke det er riktig å være den til å starte en samtale nå enten det er SMS, Melding på face, Eller ringe først, Siden jeg var den siste som gjorde det. Og når hun ikke svarer på disse 2, Forteller det meg at hun ikke er interessert lenger men det er jo rart når hun hele tiden skal kommentere og holde det gåendes.. Kanskje det er en kommunikasjonssvikt. En jente jeg skriver og deler tips med sa til meg: "hvorfor har du ikke tatt kontakt på 5 dager? jenter tar ikke kontakt uten at gutten tar kontakt først. kvinnelogikk". OKEY, Så det kan faktisk hende at hun bare venter på at jeg skal ta kontakt, Mens jeg forventer at hun starter en samtale. FML. edit: En annen jeg fikk svar av nå mente: "Skjønner godt du synes det er rart. Men, for å ta meg selv som utgangspunkt. Så kan jeg være helt lik ! Også bare ikke gå lei, men ha en lang periode der jeg ja er lei alikavel. Ikke menneske jeg snakker med, men bare alt og ingenting. Det er veldig rart, og egentlig ganske fucka =P Men er sånn.. Som om hu er litt som meg, så trenger det ikke være noe. Iallefall ingenting med deg ^^ Kanskje noen hu kjenner har blitt syke ? Det kan være så utrolig mye. Så er teit å skape drama før du er sikker på hva det er. Bare spør. Uten for mye dill dall. For virker du innpåsliten, kan det være veldig negativt hvis hu allerede er i en litt stressende situasjon uansett om det er din feil at hu er stressa eller ei =P Faen ekke lett å være gutt..-.-" Endret 13. desember 2012 av Plizket Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Pliz, sa ikke du at du ringte henne en gang også svarte en fyr på tlf? Og jeg må si at jeg er litt skuffa over at du ikke klarte å holde deg unna facebook Anyway, slutt å tenk på henne / saken før etter nyttår. På nyttårsaften kan du sende en godt nyttår melding, hvis hun ikke gjengjelder den er det over Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Pliz, sa ikke du at du ringte henne en gang også svarte en fyr på tlf? Og jeg må si at jeg er litt skuffa over at du ikke klarte å holde deg unna facebook Anyway, slutt å tenk på henne / saken før etter nyttår. På nyttårsaften kan du sende en godt nyttår melding, hvis hun ikke gjengjelder den er det over Ja det fant jeg ut var en kompis fordi på facen hennes ikke lenge etterpå dukka det opp at de dreiv med pepperkakebaking og hun måtte kjøpe noe mere deig.. Var ei venninne der også btw og hun er kjæresten til "denne fyren".. Når de tagger folka kan jeg jo se på profilene dems. Men dette er jo lenge siden.. Jeg har jo ikke gjort noe annet enn å skrive 12.12.12 12:12 FRA EN MOBIL på face, Så slik det ser ut har jeg ikke vært der men skrevet fra telefon og hørt på musikk og rett og slett IKKE vært på face. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå