Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Jente svarer plutselig ikke, Må jeg mase?


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Lenge siden jeg har vært her nå, Jeg har en situasjon og håper noen kan komme med innspill.

Situasjonen er den.. At for ca 2 uker siden ble jeg kjent med denne "hyggelige" jenta på sukker.no.

 

Når vi først begynte å prate så var det som å gå nedover ett fortau å bare begynne å prate til en annen og vedkommende svarer akkurat som om hun kjenner deg fra før.

 

Med andre ord det var ikke mye kleine spørsmål bare ren koselig prat. Så fikk jeg både facebook og nr hennes, Men kunne ikke treffe henne fordi jeg skulle på gautefall hytte den helgen. Men vi holdt kontakten fortsatt og utveksla koselige sms hele veien. Til og med ringte henne når jeg var der oppe og hun virka utrolig koselig og min type jente.

 

Så kom endelig dagen, Jeg kom hjem fra hytteturen vi ble enige på søndagen om at vi skulle bowle på mandagen. Det gjorde vi. Første gang jeg så henne ble jeg litt vel nervøs kan man si. Hun var kjempelekker! Jeg ga henne en klem, Også sa jeg at det er jo litt vel fullt her da, så da gikk vi til nabobyen for å bowle. Men før dette så viste vi hverandre bilene våres (Fordi det er ett stort pluss for meg at jenta er BMW jente, Så det var morro)...

 

Uansett så virka slik at på sukker og når vi prata alltid sammen som at vi en dag vil passe utrolig godt sammen hvis vi gir hverandre tid til det. Vi har utrolig masse til felles. Vi hadde 92 i Score på sukker.no.

 

TIlbake til bowlingen i nabobyen. Det var kjempekoselig, Kunne ikke gått bedre. Det var tilogmed litt morsomt fordi jeg suger i bowling, Og når hun kasta 1 gang når det var min tur, Så skulle jeg ta igjen en gang på henne og da fikk jeg selvsagt strike. Så hun lo godt. Hun har kommentert mange ganger hvor utrolig kjekk jeg er, Noe jeg syns er koselig fordi jeg syns hun er kjempesøt.. Både verbalt og skriftilig.

 

Når vi var ferdige med å bowle ble jeg med henne hjem. Vi chillan med brus og så på funny videos og en episode av en serie mens vi prata og ble bedre kjent. Tilslutt så bare nådde vi helt opp til hverandre og vi kysset. Det var utrolig god følelse.

 

For første gang i livet så følte jeg jeg hadde funnet en som passer så godt til meg, Som føler jeg har veldig mye til felles med, Som jeg syns er vakker. Alt var perfekt.

 

Så var det ny date, Tirsdag, Vi bestemte oss egentlig på mandagen at vi skulle se twilight og selvom hun hadde sett den og ikke jeg ville hun se den.

Etter filmen ble hun med meg hjem, For og kose en halvtime og prate.. Så sa jeg "Jeg deaktiver sukker kontoen min, Jeg har ikke noe der å gjøre når jeg har funnet en så fin jente som deg"..

Og hun bare ååwww.. Også heiv hun seg over tastaturet for å gjøre det samme.

 

Så prata vi litt til og hun måtte hjem og vi ble enige at vi treffes på fredagen for en liten minifest hos meg for å kose med en film og tekken 6 og det blir 2-3 av mine venner som også kommer

 

HER kommer det jævlige.. Fredagen kom og hørte ikke ett PIP fra henne. Vi utveksla SMSer fra tirsdag til torsdag (Hadde bursdag på tors btw) Så på fredagen så tilslutt når alle var i leiligheten min, Ringte jeg henne.. Først så tok hun ikke tlf. RIngte henne 10 min etterpå. Da var det en dude som tok tlf, En kompis antar jeg, Og han sa bare hun er utenfor og gjør noe greier ring om 30 min du.

 

Så gjorde jeg det. Og så tok hun tlf og bare halloo? Svarte på samme vennlige måte.. Og jeg bare hei, Skjera? Nei nå skal jeg snart i boblebad.. Og jeg bare kult det skal jeg også imorgen. Også sa jeg "Hadde ikke vi egentlig en avtale idag?" HUn svarte "Jo egentlig" .. Jeg svarte "Du kunne jo sendt melding og sagt at du skulle noe annet hvis det var noe" Og hun bare "unnskyld, Ja det kunne jeg, Men jeg må prioritere vennene litt også" Så da sa jeg "Ok.. når treffes vi neste gang? " Nei det viste hun ikke helt, Men vi får prates siden.. Og jeg bare ok..

 

Var rett og slett deppa i hele går. Her kommer denne fantastiske kvinnen jeg har prata med på sukker, Jeg føler at hun ville vært fantastisk å bli kjent med. Hun er ikke annet enn koselig når vi skreiv først på sukker, Så facebook, Så SMS, Så ringte henne, Så treffer henne i real life.. Så etter tirsdagen når hun skal hjem er det som om noen har vridd på en eller annen bryter.. Jeg er plutselig ikke viktig lenger..

 

Det syns jeg er utrolig trist fordi hun er så søt, Og så lik meg, Og vi har masse til felles.. Også bare plutselig ble helt ditch.. Så flink til å svare og etter tirs så bare naaai ..

Jeg forstår det ikke. Er det noen som vet hva dette kan være ?

Jeg har forresten ikke gjort noe gærnt som jeg vet om, For alt var bare utrolig kos når jeg var med henne, Det var ingen plagsomme øyeblikk lix.

 

Bestevenninna mi som var her igår sa bare, Du får bare drite i det, Det er HUN som er teit mot deg akkurat nå, MEN det kan ha sin forklaring og du får sikkert høre det etterpå. Så jeg gidder ikke skrive til henne lenger, Nå får hun skrive først, Jeg er tross alt den som har skrivd sist. Jeg skal ikke mase på kvinnfolk. Er hun interessert så får hun pinade svare! Jeg bare syns det er leit.. Fordi så interessert i meg også helt plutselig er hun det ikke lenger..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som om hun har fått kalde føtter (ikke den typen du får når du går uten sokker). Dette må jo oppleves frustrerende fordi man føler at man har gjort alt riktig. Vanskelig å si egentlig hva som har gått galt, men eksempler som dette her er ikke noe du burde fortsette med:

 

"Jeg deaktiver sukker kontoen min, Jeg har ikke noe der å gjøre når jeg har funnet en så fin jente som deg"..

Og hun bare ååwww.. Også heiv hun seg over tastaturet for å gjøre det samme.

 

Det du gjør her er at du gjør henne trygg - for mye med tanke på hvordan hun er nå. Hun burde vite og føle at du kan få andre jenter hvis du vil, og at bare fordi hun er sammen med deg vil du ikke kutte kontakt med andre jenter. Du liker jenter og de liker deg. Dette gir deg mye verdi i hennes øyne og hun vil tiltrekkes mye mere til deg. Ellers har du kanskje vært litt for needy og masete? Kanskje gitt det inntrykket av at det ikke finnes stort sett annet enn henne i livet ditt? Det er denne type ting jeg føler mange jenter skremmes og forsvinner fra - raskt.

 

Som den greske guden over nevner, du må slutte å mase og være mere laidback. Jeg vet ikke om jeg ville ha kuttet kontakten med henne helt, men hvis du får til å møte henne i nærmeste tid og hun oppleves som helt avvisende og ikke interessert ville jeg trolig bare ønsket henne lykket til og gått videre. Da er det dere hadde borte - trolig for alltid og det vil ikke være enkelt å få det tilbake, hvis mulig i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Høres ut som om hun har fått kalde føtter (ikke den typen du får når du går uten sokker). Dette må jo oppleves frustrerende fordi man føler at man har gjort alt riktig. Vanskelig å si egentlig hva som har gått galt, men eksempler som dette her er ikke noe du burde fortsette med:

 

 

 

Det du gjør her er at du gjør henne trygg - for mye med tanke på hvordan hun er nå. Hun burde vite og føle at du kan få andre jenter hvis du vil, og at bare fordi hun er sammen med deg vil du ikke kutte kontakt med andre jenter. Du liker jenter og de liker deg. Dette gir deg mye verdi i hennes øyne og hun vil tiltrekkes mye mere til deg. Ellers har du kanskje vært litt for needy og masete? Kanskje gitt det inntrykket av at det ikke finnes stort sett annet enn henne i livet ditt? Det er denne type ting jeg føler mange jenter skremmes og forsvinner fra - raskt.

 

Som den greske guden over nevner, du må slutte å mase og være mere laidback. Jeg vet ikke om jeg ville ha kuttet kontakten med henne helt, men hvis du får til å møte henne i nærmeste tid og hun oppleves som helt avvisende og ikke interessert ville jeg trolig bare ønsket henne lykket til og gått videre. Da er det dere hadde borte - trolig for alltid og det vil ikke være enkelt å få det tilbake, hvis mulig i det hele tatt.

Tror kanskje det var litt tidlig å deaktivere sukker kontoen.. Men hun sa at hun ville gjøre det først allerede på første daten.. Tro meg alt var helt magisk.. Jeg tenkte istad at det var ubeskrivelig bra.. Men nå velger jeg heller å kalle det magisk.

 

Hva som har skjedd vet jeg ikke.. Men iallefall noe er det.

Hun sa på første daten at "Du må ikke ta deg nær av om jeg ikke svarer på melding osv" Ja greit har jeg tenkt.. Men det er forskjell på å ikke svare og IKKE svare i det hele tatt!!

 

Men så lurer jeg på.. Er hun typen som man kan skrive 2 ganger til? Jeg har gjort dette før..

Egentlig burde jeg prøve dette før jeg lager en slik tråd.

 

Men jeg er uansett den som skrev sist. Siste SMS var Natta:) Siste melding på face var Skjer? :D

Når man ikke svar på noen av disse 2 da kan man begynne å lure.. Eller at hun rett og slett er vant til å få mer meldinger.. Jeg vet ikke. Men jeg forventer den balansen at man hvertfall svarer dagen etterpå..

 

Ja vel verdt å nevne.. Disse var sent på kvelden. Både SMSen og mld på Face var sendt sånn 22:30 når jeg vet hun legger seg. Men syns likevel hun kan svare neste dag..

 

Hva med "Hei så meldinga di igår, Koselig, Hva driver du med nå a?" :D Men er ikke sikkert hun er vant til dette. Jeg var litt bortskjemt fordi eksen skrev konstant med meg men dette syns jeg var koselig.

Så etter det som skjedde på fredagen lurer jeg på om at hun føler at hun har driti seg ut og nå er redd for å i det hele tatt starte / sende en samtale/melding, Fordi hun tror kanskje at da vil JEG avise henne.

 

Jeg har lurt litt på og stikke innom henne en dag hun er alene også si..

Hei lever du? Du ser veldig levende ut iallefall.. Kan jeg komme inn 5 minutter?

Også går jeg inn også sier jeg.. Syns du jeg er ett rasshøl? Og da sier hun sikkert nei..

SÅ spør jeg Syns du jeg er interessant/liker du de stundene vi hadde sammen? Og da sier hun mest sannsynelig ja.. Og da spør jeg til slutt.. Så hvorfor har du ikke svart på meldingene? :D

 

Poenget mitt er at jeg tror hele greia er en missforståelse og at hun nå ikke helt vet hva hun skal gjøre..

 

liten siste edit før jeg gir meg helt: Da kommer jeg hvertfall helt til bunns i saken.. Så godt som vi har hatt det sammen må dette enten være at hun tror det går for fort fram og vil ta det rolig, Eller at hun nå er redd og ikke helt vet hva hun skal gjøre.. Uansett jeg har bare skrivd 1 sms og 1 mld på face.. Vi sendte 2 eller 3 mld til hverandre før bare fordi vi følte oss så fri, Så jeg kan jo prøve å skrive til henne men uansett jeg vil heller dukke opp på døra for å se ossen ting ligger ann.. Kanskje da alt bare ordner seg helt for hun forteller hva som har skjedd.

 

IMPORTANT UPDATE:

Hun har ikke reaktivert sukker kontoen sin.. Jeg skjekka akkurat nå!

Hun driver ikke å dater noen andre..

 

Nå skal dere få se hele chat loggen, Så dere kan få vurdere selv:

 

Hey, Er du oppe så sent eller x)

21 nov. 01:00

Haha, ja jeg kom nettopp hjem fra ei venninne :D Begynner ikke på jobb før 10 så da kunne jeg like så godt sitte oppe litt lenger :)

21 nov. 01:04

Åja^^ Jeg kom hjem fra trening for en stund siden, Så tok jeg meg en dusj og lagde meg noen skiver også satt jeg her da ;P

21 nov. 01:05

Mye spennende?;)

21 nov. 01:10

Ikke akkurat nå x) prater med en kompis ang. Mobilbytte og filmer ;P Også prater jeg med deg da =) Er det frekt og spørre om du har naturlig blondt hår?

21 nov. 01:11

aah artig :D Ja, jeg er mørk blond :D Men har stripa det lyst for øyeblikket :)

21 nov. 01:16

Kledeligt =) Måtte bare spørre siden jeg så du hadde mørkt også ;)

21 nov. 01:17

Det her kommer litt ut av det blå.. x) Men du er utrolig kjekk :D

21 nov. 01:19

Wow.. Utrolig at du sa det, Fordi jeg syns du er utrolig søt =)

21 nov. 01:23

Tusen takk ^^ Men jeg tenkte å ta kvelden nå. Lyst til å prate mer senere?:)

21 nov. 01:28

Hehe hadde akkurat tenkt til å gjøre det samme ;) Vil sove nå gitt

Kan godt prate mer senere ja :) Du virker som en koslig jente =]

21 nov. 01:32

Herlig :D Da får du sove godt ;)

21 nov. 01:36

Jo takk du også ;) Logger av jeg nå så får du bare svare når du føler for det x)

21 nov. 14:46

Skjer? :D

21 nov. 14:55

Ikke noe spesielt ;) Bare chillern med musikk og skal på middag hos foreldrene om 1 time ca hehe. Skjer dera? =)

21 nov. 15:00

Så koselig :D Bor de også i XXXXXXX? :) Har spisepause for øyeblikket :) Skal jobbe overtid x) En kollega sykemeldte seg så da måtte jeg ta stengevakta for henne i tillegg til min egen vakt :p

21 nov. 15:07

Det gjør de ;) Lite stykke unna meg, På XXXXX mens jeg bor på XXXXXX hehe..

Flink til å jobbe du da =) .. Hvor jobber du hen ? :) Siden jeg ser du er XXXXXXXrlærling hehe

21 nov. 15:33

Oi, da bor de ikke langt unna meg :o Jeg jobber på XXXXXXXXXXXXX :D

21 nov. 16:18

De bor ikke så langt fra såkalte XXXXX kontorene, Hvis du vet hvor det er x) .. Nice, Den butikken har jeg faktisk aldri gått inn i ;P Men har kjørt forbi der en del når jeg skal besøke en kompis i XXXXX ;)

21 nov. 16:26

Sier meg ingenting nei xD Jeg flytta dit for 3 uker siden :p Før bodde jeg rett ovenfor XXXXX på XXXXX^^

21 nov. 16:34

Hmm ;P Grendehuset på XXXXXXXXX også er det rett til venstre når man kjører sørover, XXXXXXXX ett sted ;) Jeg pleide å jobbe på den XXXXXfabrikken før haha :D Kanskje jeg har sett deg før x)

21 nov. 16:45

Aah :D Da tror jeg kanskje at jeg vet hvor det er :D Det kan hende ;) Hva jobber du med nå da? ^^

21 nov. 16:53

Akkurat nå er jeg arbeidsledig og arbeidsøkende ;( Var lærling som XXXXXXXXXX og tok fagbrevet så prøver og få innenfor det ;)

21 nov. 17:09

Kjedelig :/ Det kommer vel noe etterhvert ja ;)

Så ehm.. Siden du liker BMW, har du det selv eller? :D :D

21 nov. 17:56

Kommer nok noe etterhvert ja ;)

Har BMW ja ;) Fin sølvgrå 3-Serie =) Har du? :) Jeg liker ikke BMW.. Jeg elsker BMW! Har jeg funnet ut x)

21 nov. 18:27

ooh :D Me like! Selvfølgelig har jeg BMW :) Har en grønn 318i ;)

21 nov. 18:40

Det her blir bare bedre og bedre :D Det der er ett STORT pluss i boka mi ;D En ekte BMW jente betyr mye ja x)

21 nov. 18:50

Haha, så godt å høre ;D Men altså, BMW er det eneste bilmerke hvor jeg synes alle bilmodellene ser fine ut :D Også er det jo kvalitet ;) Men skulle gjerne hatt en 328 med litt hester... Bilen min kommer så vidt opp de bratteste bakkene i 2. gir xD

21 nov. 19:03

BMW er gromt det ja ;) Har hatt lite feil med min så stemmer nok med kvalitet ja :)

Skulle likt og sett min tror jeg x) Haha ja du får prøve min opp bakker da vettu, Det tenker jeg blir andre boller ;P

21 nov. 19:25

Haha, deal ;)

21 nov. 19:40

Kult ;D Men skal på hyttetur i morgen klokken 18 ca oppi XXXXXXXX. Vi har leid luksushotell til 24000,- ;P Meg og noen kompiser skal chill'n og blir borte til Søndag ;S Det er litt kjedelig for da får jeg ikke skrivd med deg her, For jeg syns det hadde vært koselig om vi kunne holdt kontakten =]

21 nov. 19:54

Nei fy søren... misunnelig!! :O (Mob.nr Went HIER) :D Også er det bare å legge meg til på facebook ;)

21 nov. 20:04

hahaha xD Kan få være med neste gang da sikkert :) Mitt nr XXXXXXX ;) Da må jeg vel nesten vite hva du heter først hehe x)

21 nov. 20:11

De sier det er fint der på vinteren :D Elsker hytteturer :D Åja, haha, XXXXX XXXXX XXXXXXXX heter jeg :)

Gleder meg så til å komme hjeeeeeeem... en time igjeeeen x)

21 nov. 20:21

Veldig hyggelig og møte dem XXXXX =) Jeg heter XXXXXXXX XXXXXXX btw ;P Det er nok riktig som du sier, Har bare sett bilder av stedene ;) Men planen er uansett å ta masse bilder og legge i album på face så folk kan se ^^ Det stedet vi skal på har Basseng, Boblebad, Badstue, Massasjestol og 2 stk TVer tror jeg .. Skal bli deilig å få slappe helt av x)

21 nov. 20:27

Høres utrolig digg ut :D Hvor mange blir dere? :p

21 nov. 20:37

Blir vel 24 stykker så 1000,- på hver er vel ikke en altfor dårlig deal når man får skikkelig luksus ;)

 

Og så etter det dro jeg på hytta og vi snakka litt over tlf og koselige sms, Også de 2 datene og alt var bare bra helt til slutten av timene på døgnet på forrige tirsdan..

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Har ikke så mye å komme med, men vær så snill, ikke gjør dette;

 

Jeg har lurt litt på og stikke innom henne en dag hun er alene også si..

Hei lever du? Du ser veldig levende ut iallefall.. Kan jeg komme inn 5 minutter?

Også går jeg inn også sier jeg.. Syns du jeg er ett rasshøl? Og da sier hun sikkert nei..

SÅ spør jeg Syns du jeg er interessant/liker du de stundene vi hadde sammen? Og da sier hun mest sannsynelig ja.. Og da spør jeg til slutt.. Så hvorfor har du ikke svart på meldingene?

 

Hadde virket utrolig desperat kun på grunn av to ubesvarte meldinger. Type sammen i 3 år og dumpet kinda desperat.

Endret av Coffee Break
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er slik jeg ser det helt åpenbart hva feilen er.. Du har jo ikke snakket med henne mer enn i sånn 2 uker, og du analyserer ALT, og er helt "desperat" for at det her skal gå.. Hun ser på deg som en flørt, du ser på henne som kommende ektefelle. Det skinner gjennom lettere enn man tror, og det er nok nettopp dette hun har merket. Selvfølgelig, med tiden kan hun se på deg som noe mer, men du må ta det med ro.

Keep it casual. :)

 

Og er helt enig med Coffee.. Må ikke finne på å gjøre noe slik, da skremmer du henne bort. Mest sannsynlig.

Endret av Rotaderp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeezes, problemet ligger vel kanskje i det han sier over her. Du virker alt for desperat, du er nesten på stalker nivå(fort gjort når man liker noen), du må roe ned litt.

 

Å dukke opp på døra høres ut som en jævlig dårlig ide. Ta det rolig framover og se om hun kontakter deg.

Lenke til kommentar

Det er slik jeg ser det helt åpenbart hva feilen er.. Du har jo ikke snakket med henne mer enn i sånn 2 uker, og du analyserer ALT, og er helt "desperat" for at det her skal gå.. Hun ser på deg som en flørt, du ser på henne som kommende ektefelle. Det skinner gjennom lettere enn man tror, og det er nok nettopp dette hun har merket. Selvfølgelig, med tiden kan hun se på deg som noe mer, men du må ta det med ro.

Keep it casual. :)

 

Og er helt enig med Coffee.. Må ikke finne på å gjøre noe slik, da skremmer du henne bort. Mest sannsynlig.

Jeg skal ta det helt med ro.. Gidder ikke svare henne.. Men det blir så vanskelig når jeg tenker på det går det ann å prøve hvertfall med 1 mld til.. Men tviler på at jeg gidder.

 

Naaaai.. Lærte av mystery i PUA at merker du det er noe rart.. RETREAT!! Dette liker jentene av en eller annen grunn, Så da kommer hun tilbake snart sikkert da.

 

Jeezes, problemet ligger vel kanskje i det han sier over her. Du virker alt for desperat, du er nesten på stalker nivå(fort gjort når man liker noen), du må roe ned litt.

 

Å dukke opp på døra høres ut som en jævlig dårlig ide. Ta det rolig framover og se om hun kontakter deg.

Jammen det kan da for faen ikke være så ille å ha det koselig på en tirsdag, Sende meldinger fram til fredagen vel? Herligheten hun ble jo bare rar etter bursdagen min, Og dette var en dag vi ikke hadde engang møttes.
Lenke til kommentar

Jeg skal ta det helt med ro.. Gidder ikke svare henne.. Men det blir så vanskelig når jeg tenker på det går det ann å prøve hvertfall med 1 mld til.. Men tviler på at jeg gidder.

 

Naaaai.. Lærte av mystery i PUA at merker du det er noe rart.. RETREAT!! Dette liker jentene av en eller annen grunn, Så da kommer hun tilbake snart sikkert da.

 

Skjønner hvordan du tenker, er fort å "bare prøve med en melding/tlf til".. Men se slik på det; Om hun ikke kontakter deg nå når du ikke kontakter henne, så hadde du ikke fått noe som helst ut av å sende noen melding heller. La henne heller tenke "Hvorfor sender han ikke?" istedenfor "Huff, sender han igjen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner hvordan du tenker, er fort å "bare prøve med en melding/tlf til".. Men se slik på det; Om hun ikke kontakter deg nå når du ikke kontakter henne, så hadde du ikke fått noe som helst ut av å sende noen melding heller. La henne heller tenke "Hvorfor sender han ikke?" istedenfor "Huff, sender han igjen".

Jess er sånn jeg tenker også..

 

Dumme var istad at jeg likte 2 profilbilder av henne fordi hun likte en status av meg.. Men tviler på at noe avgjøres av den grunn.. Det er sikkert ikke glemt til fredan uansett.

 

Tror jeg må ta meg en tur te badeland å sitte i boblebad te helgen å slå av alt av telefon og PC og DRITE HARDT I HENNE

Lenke til kommentar

Jammen det kan da for faen ikke være så ille å ha det koselig på en tirsdag, Sende meldinger fram til fredagen vel? Herligheten hun ble jo bare rar etter bursdagen min, Og dette var en dag vi ikke hadde engang møttes.

 

Ikke nødvendigvis, men desperatheten din lyser tvert igjennom av hva du skriver her. Det er forståelig, men kan ofte gi dårlige utslag på hva man gjør..som å møte opp på døra hennes

Lenke til kommentar

Jess er sånn jeg tenker også..

 

Dumme var istad at jeg likte 2 profilbilder av henne fordi hun likte en status av meg.. Men tviler på at noe avgjøres av den grunn.. Det er sikkert ikke glemt til fredan uansett.

 

Tror jeg må ta meg en tur te badeland å sitte i boblebad te helgen å slå av alt av telefon og PC og DRITE HARDT I HENNE

 

Det at du har likt to profilbilder av henne på facebook nå er nok ingen dealbreaker, nei. Men jeg tror du gjør smart i å ikke like noe der de neste dagene, for å la henne tro at du ikke tenker på henne.. Du har bedre ting å gjøre og gir ikke hun deg oppmerksomhet, får du det fra en annen jente, ikke sant ;)

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Det at du har likt to profilbilder av henne på facebook nå er nok ingen dealbreaker, nei. Men jeg tror du gjør smart i å ikke like noe der de neste dagene, for å la henne tro at du ikke tenker på henne.. Du har bedre ting å gjøre og gir ikke hun deg oppmerksomhet, får du det fra en annen jente, ikke sant ;)

Jeg tror jeg gjorde det lurt i å skrive "mii drønk" på en status like etter at jeg gjorde det.. Det litt morsomme er at jeg puller likes som bare fan, Mens hver gang hun skriver noe på face så får hun ingen likes omtrent.. Stakkars jente.. Men hun er utrolig søt da..

 

Det er litt kjipt det som har skjedd.. Fordi vi hadde ikke noe annet enn kos når vi var sammen :)

Sikkert den tohundreogtjuetusenfemhundreogsekstiåtte gangen jeg sier dette.. Men det er jo leit da.. Fordi det er sant.. Når vi prata sammen og på de 2 datene så både meg og hun sa at vi hadde masse til felles :) Men jeg må nok bare drite i det. Jeg tar råde til bestevenninna mi, Rådet deres og det jeg føler er riktig.. Ikke SVAR.

 

edit: Men som sagt.. Det har nok sine grunner ja mestere. Enten antydet til å være for desp. Så hun kanskje vil teste hvor langt jeg er villig til å gå.. Eller bare hun vil ta det med ro, For enten for mye mas fra venner, Cold feet og jobb osv osv.. La oss bare si at det er fordi jeg har vært for ønskede om at oss 2 skal lykkes så har backet off siden fredan.

 

Er det eneste rektige å gjøre, Etter å ikke gidde å svare på 2 meldinger og i tillegg "Glemme" Daten på fredan så erre NOK ASSÅ.

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

edit: Men som sagt.. Det har nok sine grunner ja mestere.

 

Hehe, skikkelig at du kaller oss mestere.

Kan jeg bare spørre hvor gamle dere er? Ren nysgjerrighet bare, ikkenoe negativt ment.

 

Jeg tror jeg gjorde det lurt i å skrive "mii drønk" på en status like etter at jeg gjorde det

Er du dritings nå?

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det litt morsomme er at jeg puller likes som bare fan, Mens hver gang hun skriver noe på face så får hun ingen likes omtrent.. Stakkars jente..

 

Nei, fy faen for en taper hun er.

Lenke til kommentar

Jeg var litt brisen igår natt når jeg var på pcen ja x)

Nei serr hva er vitsen med å vite det? Du kan jo gjette da hehe

Ble litt nysgjerrig på alder bare, for siden dere hadde møttes på sukker så antok jeg at dere var voksne av en eller annen grunn. Ikke at det er noe galt med å være der inne om man ikke er voksen, da. Men når du begynte å snakke om at du "pulla flere likes" enn henne og slikt så fikk jeg inntrykk av at dere ikke var voksne allikevel. Så derfor spurte jeg, bare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...