Redaksjonen. Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har du noen gang lest gjennom hva du aksepterer? 1 av 5 nettsider kan selge informasjon om deg Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Men dette driter den gjengse brukar i. "Privatliv" er fyfy og dersom du prøver å halde det for deg sjølv, so må det bety at du har noko å skjule. Internett er blitt ein dagbok der alle andre har lyst til å sjå kva du skriv men nektar å la seg engasjere seg i det anna enn ein "Likar". 2 Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Men hvem skjekker at de ikke har noe av det de sier de ikke har 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Men hvem skjekker at de ikke har noe av det de sier de ikke har My exact thoughts Edit: Mine data: Google makes about $1246.20 per year from ads at your level of activity jeg må dra til USA og saksøke dem Endret 3. desember 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Var kult å se dette, ting jeg hadde gjort før på facebook hadde blitt aktiviert igjen.. Facebookmakes about$0.33per yearfrom ads at yourlevel of activity - tror jeg dør XD. Googlemakes about$72.91per yearfrom ads at yourlevel of activity - vakke mye å hente ifra meg Lenke til kommentar
G Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 En god grunn for å ha ekstra e-post adresse som utelukkende blir brukt til all slags svada og registrering her og der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå