bjornhelge Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) her er en ordentlig anmeldelse av farcry3 på ps3 og ps3 versjonen blir sammenlignet med x360/pc utgavene.. og jeg må bare bemerke at det er mye screen tearing, framerate drops på konsol utgavene(spesielt x360)... det her er bare ikke akseptabelt for min del i værtfall. når mann har sett og spillt uncharted3, killzone3 og god of war3 på ps3. så vet man hva konsolen kan utføre i rå maskin kraft... farcry3 blir bare ren latskap av ubisoft. sånne anmeldelse som på linken nedenfor skulle jeg ha ønsket å sett på gamer.no også... sjekk reviewen her.. http://www.eurogamer...-cry-3-face-off Endret 3. desember 2012 av 64Zombie Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 det er irriterende med hvilken vei spillene har tatt i det siste. Assasins creed brotherhood og 3 lagger også unormalt mye. Har ikke prøvd revelations på ps3, men det lagger vel det også. Vi har jo som du sa sett god of war 3 og uncharted 3 så vi vet at den klarer det hvis utviklerene vill. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Både God of War 3 og Uncharted 3 er lagd primært for PS3, og konsollen har fått 100% oppmerksomhet fra utviklerne. Far Cry 3 er multiplattform, noe som vi si at det er laget for Xbox 360 og PS3, og så portet til PC. Det er altså tre plattformer utviklerne må tenke på. Det sier seg selv at man får ikke optimalisert spillet noe særlig grundig på noen av plattformene med de tidsfristene som er satt av utgiver. Dette gjelder omtrent alle multiplattformspill. Og det er dessverre retningen spillindustrien har tatt, hvor uferdige spill blir lansert for å tjene mer penger. Kvantitet over kvalitet. Har selv PC-versjonen, og jeg er ikke imponert. Spillet er bra, men grafikkbugs og andre ting ødelegger for gameplay. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Både God of War 3 og Uncharted 3 er lagd primært for PS3, og konsollen har fått 100% oppmerksomhet fra utviklerne. Far Cry 3 er multiplattform, noe som vi si at det er laget for Xbox 360 og PS3, og så portet til PC. Det er altså tre plattformer utviklerne må tenke på. Det sier seg selv at man får ikke optimalisert spillet noe særlig grundig på noen av plattformene med de tidsfristene som er satt av utgiver. Dette gjelder omtrent alle multiplattformspill. Og det er dessverre retningen spillindustrien har tatt, hvor uferdige spill blir lansert for å tjene mer penger. Kvantitet over kvalitet. Har selv PC-versjonen, og jeg er ikke imponert. Spillet er bra, men grafikkbugs og andre ting ødelegger for gameplay. ja, når du sier det så kommer jeg ikke på noen multiplatform-spill med super-grafikk :/ Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 jeg kan leve med dårligere grafikk men screen tearing og framerate drops er noe faenskap... blackops2 funker utmerket, grafikken er okay og hvis det må ned på det nivået for å få det spillbart så er det helt greit... spill med med mye screen tearing og framerate drops som farcry3 blir ikke kjøpt... blir sjøsjuk av det der... Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 ja, når du sier det så kommer jeg ikke på noen multiplatform-spill med super-grafikk :/ Batman spillene har vært greie etter min mening - Har kun eid dem til ps3 men har hørt bra ting om dem til de andre platformene. Men dette må da nærmest være unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Er vel ikke så overraskende dette. Denne generasjonen har jo vært overfylt av både teknisk dårlig kvalitet og mangel på kreativitet. Kvantitet foran kvalitet enkelt og greit desverre. Sånn er det når spill har blitt en vanlig ting og majoriteten er casuals som holder det gående. Endret 3. desember 2012 av Mwotm Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Batman spillene har vært greie etter min mening - Har kun eid dem til ps3 men har hørt bra ting om dem til de andre platformene. Men dette må da nærmest være unntaket som bekrefter regelen. ja, glemte de jegprøvde arkam asylum til ps3 og srkam city til xbox 360. De spillene funker bra Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Både God of War 3 og Uncharted 3 er lagd primært for PS3, og konsollen har fått 100% oppmerksomhet fra utviklerne. Far Cry 3 er multiplattform, noe som vi si at det er laget for Xbox 360 og PS3, og så portet til PC. Det er altså tre plattformer utviklerne må tenke på. Det sier seg selv at man får ikke optimalisert spillet noe særlig grundig på noen av plattformene med de tidsfristene som er satt av utgiver. Dette gjelder omtrent alle multiplattformspill. Og det er dessverre retningen spillindustrien har tatt, hvor uferdige spill blir lansert for å tjene mer penger. Kvantitet over kvalitet. Har selv PC-versjonen, og jeg er ikke imponert. Spillet er bra, men grafikkbugs og andre ting ødelegger for gameplay. Hvilke grafikkbugs da ? Har spillet selv på pc og har så langt på 6 timers spilletid ikke registret noen grafiskebugs. Kjører fjellsolid hos meg. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Screen tearing, micro stuttering og FPS drops. Vil si jeg har relativt oppdatert hardware og et enkelt HD6870. Nå er det jo flere tusen forskjellige konfigurasjoner på komponenter til PC, så er ikke alle som har det like feilfritt. Medaljens bakside med PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå