Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Muntlig engelsk eksamen (privatist)

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal snart opp i engelsk muntlig eksamen som privatist. Ringte inn til privatistweb og kundeservicen sier at den skal foregå som alle andre muntlige eksamener; du kommer til oppsatt tid, trekker et tema også skal du snakke om det. Er ikke det riktig?

Leser rundt på forumer osv bl.a og har fått inntrykk av at det er skikkelig styr. Lese bøker du skal skildre og drøfte? What's up :S

Håper noen kan være til hjelp og dele sine erfaringer!! Det er snakk om engelsk vg1, har allerede tatt skriftlig, den var piece of cake, men, muntlig gjør meg forvirret over alt det styret jeg har lest....

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha eksamen på torsdag og jeg har fått beskjed om at jeg skal lage en presentasjon om hva som helst innenfor engelsk faget, så skal jeg bli spurt litt om det tema jeg valgte, så skal jeg bli spurt om et tilfeldig tema fra faget. Jeg tror det er forskjellig fra fylke til fylke.

Lenke til kommentar

Hei Fedinho :)

jeg skal selv ha eksamen i dag på Byåsen vgs, og jeg sliter med akkurat det samme som deg.

Veldig mange forskjellige tanker rundt eksamenen, hva vi får, fordypningsemne etc. jeg har også ringte eksamenskontoret, og det damen jeg snakket med fortalte, var egentlig å lære seg kompetansekravene, og de er mange :p

Har du funnet ut noe mer du da?

Lenke til kommentar

Hei Fedinho :)

jeg skal selv ha eksamen i dag på Byåsen vgs, og jeg sliter med akkurat det samme som deg.

Veldig mange forskjellige tanker rundt eksamenen, hva vi får, fordypningsemne etc. jeg har også ringte eksamenskontoret, og det damen jeg snakket med fortalte, var egentlig å lære seg kompetansekravene, og de er mange :p

Har du funnet ut noe mer du da?

Godt å vite at flere er forvirret holdt jeg på skrive men nei, det er det ikke haha. Har fremdeles ikke funnet ut noe mer og får de samme svarene fra eksamenskontoret selv. Må tydeligvis bare lære oss kompetansemålene som du sier? Og bare håpe det beste. Men sånn som jeg tenker da, har du et godt engelsk ordforråd og snakker bra, så er vel det det viktigste? Så klart, må vel også kunne besvare eksamensoppgaven, but still... ja ja, får bare se hva oppgaven blir og imens bare lese boken fra vg1?

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...