Telefonsvarer Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hei http://www.nyekrsbom.no/takster Jeg vurderer 2000(ca) kr avtalen der. Tenker å kjøre fordi bom 5 ganger i uka, hver uke. Kanskje en gang ekstra her og der. Så denne: Passeringstak: Med Autopass-avtale betales det maksimalt for 50 passeringer per bil, per kalendermåned i bomringen i Kristiansand. Vil det si, at om jeg kjører forbi dem 51 ganger (er vel 25 hver vei), så blir alt etter det gratis? Vet noen ca hvor lenge en sånn varer, om man kjører hver dag? Altså hvor lenge mellom hver gang man må betale. Er desverre ingen ruter til jobb uten bom. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Du får 40% rabatt når du betaler forskuddsvis 2205,- Dvs du betaler 12,60 per passering. 2205/12,60 = 175 passeringer Kjører du gjennom bommen 5 ganger i uka så går det 8-9 måneder mellom hver gang du får regning. I løpet av en kalendermåned vil du max bli fakturert for 50 passeringer, uansett hvor mye du kjører. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Såpass, trodde det var tomt hver gang det lyser hvitt i bommen. 5 dager i uka, men både fra og til jobb, så 10 i uka blir vel retteste. Fryktet jeg måtte betale 2205 per mnd, men om det burde holde i flere mnder, er jo det ganske bra. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Lyser det hvitt betyr det at saldoen din nærmer seg null og bompengeselskapet har sendt ut ny giro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå