jez Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Trodde jeg skulle få ett aldri så lite sjokk her en dag.. Hadde en bærbar pc til reperasjon hos Telehuset for ett par veker siden. Det er en Toshiba Satelite (Pentium 166) - veeeldig gammel.. Så for noen dager siden ringte dem tilbake til meg.. Sa at dem måtte bytte hovedkortet på PC-en.. Kostnad: 9000,- !!!! Har det klikka for dem? Er det mulig at det kan koste 9000,- ??! Jeg sa dem skulle sende den tilbake til meg uten å fikse noe som helst på den! Måtte likevel betale nærmere 700,- bare for at dem skulle se på den. Baah. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hei, Ikke mye håp for din PC Lenke til kommentar
Prof. Balle Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Priser på deler til bærbare UTENFOR garanti. MEGET HØY!!!!!!!!! lyst til og kjøpe 32 mb 72pin 36bit ecc minne? 16570 +mva dyrt? priser på deler til bærbare (også desktop og server) "låses" den dagen du stopper og produsere dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå