Remekboy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har oppgradert pcen min, nytt hk cpu, ram, etter oppdateringen har jeg fått et lite problem, pcen slår seg på av seg selv, rundt 20 minutter etter jeg har slått av pcen, slår jeg den av en gang til så forblir den av, men det er et lite problem i forhold til dette: Satt i dag foran pcen så plutselig hørte jeg lyder i høytaleren, susing med bakgrunnstøy, noen puster, spiller litt gitar, og taster på pcen av og til??!!! ser at det er en prosses som går, den heter atexcomsvc.exe, gikk i mixeren for å se om det var itunes eller noe sånt som spilte dette, men det var det ikke, det var ei side åpen i google, atex-googlesøk stå det i headern.!!!, se bilde, når jeg mutet denne siden så forsvant den lyden også. Stengte google chrome og da ble lyden også borte, klarte ikke å fremkalle den igjen. Virus?? Bør jeg være paranoid, med tanke på passord og slikt? Har opptak av lydene også, men får ikke til å legge den ut her. Lenke til kommentar
ole a Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 You have seven days.. Lenke til kommentar
Remekboy Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Faen også, hehehe, fant årsaken http://www.askmefast.com/How_do_I_recover_Lost_Photos_on_DCIM-qna2040621.html på denne siden går det en video Chat with an Expert Live, hehe video av en kis som bare ser på en skjerm og venter på at du trenger hjelp, eller noe sånt, det var det jeg hørte, hehehe men hvis noen har noen gode råd angående at pcen starter av seg selv, så er jeg takknemlig:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Du er garantert paranoid atexcomsvc.exe er en prosess for et utility til den nye Asus hovedkortet ditt. Det finnes bare en Google Chrome i volum mikseren, og denne heter det samme som den siste fanen du hadde åpen. Dvs. det kan være andre enn google søk "atex" som lagte lyd. Du har garantert oppe en stream, youtube eller lignende i en annen fane. Lenke til kommentar
Remekboy Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 jepp, som du ser over innlegget ditt så har jeg funnet årsaken:)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå