Gå til innhold

Ukens podkast: Sonic The Hedgehog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt forhold te Sonic kommer gjennom Master Systemet mitt, med Sonic 1 og 2 om jeg ikke tar feil.

Knall spill da, ikke så kult nå lenger. Are hadde mange fine poeng med Sonic, og enig med Jostein om at Mario er mer tidsløs og Sonic mer pop for den tiden.

Stå på :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns alltid det var interessant at Sega begynte å tro på at Sonic handlet om fart. Sonic har aldri handlet om fart, det var bevegelsesmengde som var det gode med Sonic. Det var forståelig at Sega markedsførte Sonic som fart med "BLAST PROCESSING," men ikke forståelig at de begynte å tro på sine egne påstander.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte nummer 1 en del, spillet var fantastisk når jeg var yngre, men, er ikke fult så fantastisk nå lengre.. =P

Likte at man kunne bevege seg kjapt over lange avstander med "spinnen" til Sonic. Musikken var det kuleste, og jeg synes fortsatt den dag i dag at musikken er kul. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hadde aldri MegaDrive selv (kun Super Nintendo på den tiden), så har nok ikke samme forholdet til Sonic-spillene som noen, men digget alltid Sonic 2 de par gangene jeg leide MegaDrive (som gikk an på den tiden).

Tror det lengste jeg klarte å komme den gangen var til Metropolis Zone, men har spilt gjennom det mange ganger siden på emulator, senest ganske nylig, og har i disse dager ingen problemer med å spille gjennom det nesten uten å dø i det hele tatt.

Må si meg uenig i at de ikke har holdt seg bra - syns fortsatt at Sonic 1 (som jeg ikke engang spilte når jeg var liten) og Sonic 2 er knall.

Må dog si meg enig i at Sonic i 3D ikke fungerer noe særlig bra.

Sonic Generations er ikke så verst, men det hadde ærlig talt vært bedre uten 3D-sekvensene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...