Gå til innhold

Dyrere type gaming mus - mer enn 2 år reklamasjonsrett?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kjøpte for en stund siden (mer enn 2 år men mindre enn 3) en litt dyrere type gaming mus - og denne har nå fått et problem der en av knappene ikke fungerer skikkelig hele tiden (tipper det bare er en svak microbryter rett og slett).

Spørsmålet er bare om jeg har krav på erstatning over 2 år på denne typen vare. Er det å regnes som forventet at mus i 4-500kr klassen ikke skal vare mer enn 2 år? ... Er det noen mer konkrete kriterier for hva som dekker eller ikke dekkes i mer enn 2 år?

Håper gjerne på litt feedback og fakta her slik at jeg kna føle at jeg vet hva jeg snakker om når jeg presenterer evt. reklamasjonskrav for selger.

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett tok saken på strak arm og gav meg en lignende mus i erstatning. Jeg var forberedt på å kanskje måtte krangle litt på det (da det blir vel egentlig litt vurderingssak om utvidet reklamasjonsrett gjelder for denne lags varer) men det var helt unødvendig med Komplett. Jeg bare forklarte situasjonen og så ordnet de en helt grei løsning på det. kan ikke klage på det. Tommel opp Komplett. Jeg har forøvrig hatt gode opplevelser med deres support før også.

-Stigma

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...