Stigma Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hei, Jeg kjøpte for en stund siden (mer enn 2 år men mindre enn 3) en litt dyrere type gaming mus - og denne har nå fått et problem der en av knappene ikke fungerer skikkelig hele tiden (tipper det bare er en svak microbryter rett og slett). Spørsmålet er bare om jeg har krav på erstatning over 2 år på denne typen vare. Er det å regnes som forventet at mus i 4-500kr klassen ikke skal vare mer enn 2 år? ... Er det noen mer konkrete kriterier for hva som dekker eller ikke dekkes i mer enn 2 år? Håper gjerne på litt feedback og fakta her slik at jeg kna føle at jeg vet hva jeg snakker om når jeg presenterer evt. reklamasjonskrav for selger. -Stigma Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Du kan levere inn datamusen der du kjøpte den, så kan evt butikken søke om reklamasjon mot produsenten av musen. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Komplett tok saken på strak arm og gav meg en lignende mus i erstatning. Jeg var forberedt på å kanskje måtte krangle litt på det (da det blir vel egentlig litt vurderingssak om utvidet reklamasjonsrett gjelder for denne lags varer) men det var helt unødvendig med Komplett. Jeg bare forklarte situasjonen og så ordnet de en helt grei løsning på det. kan ikke klage på det. Tommel opp Komplett. Jeg har forøvrig hatt gode opplevelser med deres support før også. -Stigma 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Omdømme teller mer enn noen skarve kroner for en mus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå