Tomk1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Hei, jeg har kjøpt meg en ny harddisk og etter det har ikke PCen ville skru seg av normalt eller hvile/dvalemodus funker ikke. Når jeg skrur av pcen vil skjermen skru seg av, men alt i pcen går som vanlig (viftene surrer osv). Hvile/dvalemodus vil PCen restarte seg, men viss jeg holder inne av knappen i oppstarten av restarten vil dvalemodus funke, som at neste gang jeg skrur på PCen vil den starte som at den var i dvalemodus (dette gir sikkert ikke noen mening, men er litt info!). Noen som vet hva jeg burde teste ut evt. før jeg sender HDD i retur? :] Endret 3. desember 2012 av Tomk1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Synes det er rart at dette skulle være HDD sin feil , Siden stort sett er det hovedkortet og komponenter der som styrer slike ting, Merklig sak Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 hva slags harddisk er det snakk om? Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Synes det er rart at dette skulle være HDD sin feil , Siden stort sett er det hovedkortet og komponenter der som styrer slike ting, Merklig sak Jau, det kan nå være noe annet, men var ikke noe problem før jeg kjøpte denne harddisken :> Skal prøve den i en annen maskin og sjekke når jeg får tid imorgen (eksamen imorgen), så får jeg komme tilbake med en update :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå