Aetius Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Sjekk hva du kan vinne i dag! Konkurranse: Julekalender 2012 - Luke 3 Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 "Når ble Photoshop CS6 lansert?" Datoen stemmer ikke, så svarte på måneden. Første tallet på dag er feil Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 "Når ble Photoshop CS6 lansert?" Datoen stemmer ikke, så svarte på måneden. Første tallet på dag er feil Man må lete litt rundt til man finner en dato som stemmer overens med en av datoene i konkurransen siden Akam ofte bruker egent materiell for stadfestelse. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Som vanlig (skjer alltid i julekalenderen), så kommer det kommentarer om at alternativene er feil - når de ikke er det. Når svaralternativer passer både på Akam-artikler, julekalender og produsentens hjemmeside, så er jeg ikke _helt_ enig i at noe er feil. Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Som vanlig (skjer alltid i julekalenderen), så kommer det kommentarer om at alternativene er feil - når de ikke er det. Når svaralternativer passer både på Akam-artikler, julekalender og produsentens hjemmeside, så er jeg ikke _helt_ enig i at noe er feil. Se på Adobe news releases... Rett fra kilden. Det er mulig du tenker på CS6 betaen? En av de stemmer med den datoen. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg fant en av datoene umiddelbart da jeg søkte. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Husk på at det er forskjell på lansering og salgsstart. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Men det er faktisk helt sant. Alternativene er feil både på oppgave 2 og oppgave 3. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Men det er faktisk helt sant. Alternativene er feil både på oppgave 2 og oppgave 3. Basert på hva? Wikipedia? Lenke til kommentar
tow Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Feil eller ikke, jeg tar gjerne i mot, jeg Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Husk på at det er forskjell på lansering og salgsstart. Ellers overrasket over at det først var dag tre det var feilaktig klaging over svaralternativene - det pleier da å komme mye tidligere! 2 Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Men det er faktisk helt sant. Alternativene er feil både på oppgave 2 og oppgave 3. Basert på hva? Wikipedia? Oppgave 2 Adobe Oppgave 3 Wikipedia Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Oppgave to: http://www.adobe.com/aboutadobe/pressroom/pressreleases/201204/042312AdobePhotoshopCS6.html Hva er så vanskelig med dette? "SAN JOSE, Calif. — April 23, 2012 — Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) today announced Adobe® Photoshop® CS6 and Photoshop CS6 Extended software (..)" Det er på denne datoen produktet ble _lansert_; hverken når det ble frigjort betaversjon eller når det ble tilgjengelig i butikken - men når produktet offentlig ble lansert til verden. Man kan jo kikke på hvordan Adobe selv ordlegger seg - de har ikke oppdatert de norske pressemeldingene på en stund, men man kan jo kikke på den danske pressemeddelelse: "Adobe lancerer Photoshop CS6" eller den svenske: "Adobe lanserar Creative Suite 6".. Kikker du litt grundigere på Wikipedia, så ser du kanskje også når Adobe ga ut versjon 1.0 av Photoshop, under navnet "Photoshop". http://en.wikipedia.org/wiki/Adobe_Photoshop_version_history Nei - Akam har ikke feil i svarene sine. Endret 4. desember 2012 av Trondster 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg