Spillredaksjonen Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Vi avdekker tredje luke i årets kalender. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Får å være pirkete så heter han Cole MacGrath, ikke McGrath... 1 Lenke til kommentar
eie_ Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Får å være pirkete så heter han Cole MacGrath, ikke McGrath... Rett skal være rett Han er en av de store spill-heltene mine, så det er godt å se at det er flere som våkne! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Dette var en premie etter min smak, 3 PS3-spill jeg ikke har fra før 1 Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Står over denne siden jeg ikke har en PS3, men nå må ikke dere tro at oddsene deres går opp, jeg har aldri vunnet noe på gamer så langt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Står over denne siden jeg ikke har en PS3, men nå må ikke dere tro at oddsene deres går opp, jeg har aldri vunnet noe på gamer så langt. Julegave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå