KAS Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Ah, fantastisk fornøyd med at jeg ved en tilfeldighet snubla over at Path of Exile var ute i åpen beta. Tror ikke jeg har hatt det så moro med et action rpg siden Diablo 2 kom ut, og det begynner jo å bli en del år siden.. Spiller en templar, er level 46 for øyeblikket. Ting har begynt å gå betydelig saktere mot slutten av act 2 cruel. Kanskje det er min riv ruskende gale spec som gjøre det, eller kanskje jeg bare må grinde meg opp litt bedre utstyr. Edit: Det er synd det ikke går an å lage egne chat-kanaler ingame (ennå), ellers burde vi ha sparket igang en gamer.no-kanal Endret 2. februar 2013 av KAS 1 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Begynner å få grei attackspeed på shadowen nå, 2 attacks per 0.31 sec ^^ 1 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg har ikke fått så mange DC-er etter at jeg prøvde meg på Act 3. Frustrerende. Bear trap er en annen felle jeg syntes er bra. Den er kun single target, men låser fast fienden, og gjør bra med skade. Jeg liker den i kombinasjon med fire trap, og er sikkert nyttig for de som primært går ranged. Decoy Totem (rød gem) er også bra for å få fiendene til å bli opptatt med noe annet enn deg Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ah, praktisk. Noe som igjen minner meg på at jeg trenger skremmende mange superior items og rød-grønn-blå-linkede items for å crafte whetstones og chromatic orbs for å mekke våpen og armour med nøyaktig de slottene jeg vil ha. Holdt på i to timer i går for å få en grønn socket på den ene buen min. Fikk bare blå og rød opp og i fuckings mente. eh lol? da hadde det vært kjappere og bare drept monstre og fått en ny drop av bue Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 rip kripperian nr 1 på hardcore ladderen, må nesten sjekke replayet på twitch å få med når han ble 1 shotta av en corpse explotion fra en boss ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 eh lol? da hadde det vært kjappere og bare drept monstre og fått en ny drop av bue Meh, ikke med min flaks når det kommer til drops. Jeg får svært sjelden superior drops, og gidd å bygge middelmådige våpen / armour uten 20% i quality. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Bear trap er en annen felle jeg syntes er bra. Den er kun single target, men låser fast fienden, og gjør bra med skade. Jeg liker den i kombinasjon med fire trap, og er sikkert nyttig for de som primært går ranged. Decoy Totem (rød gem) er også bra for å få fiendene til å bli opptatt med noe annet enn deg Interessant. Har ikke kommet over verken bear trap eller et eneste totem enda. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Eksisterer det noen skandinaviske laug i dette spillet? Det er bestandig morsomt å ha en hub med aktive spillere hvor det er lite griefing. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Når jeg tenker meg om, en anne positiv ting med å samle opp drøssevis med stæsj med +quality på, er jo å crafte orb of alchemy av dem, selv om det krever en solid dose tålmodighet og et utvida stæsj. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Interessant. Har ikke kommet over verken bear trap eller et eneste totem enda. Jeg har to bear traps og et totem for å lokke fiender unna. Synes selv totemet er ræva, men har ikke giddet satt meg inn i det noe særlig. Er for øvrig i starten av Act 3 Normal, om det har noe å si. Endret 2. februar 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Decoy totem i seg selv er ikke all verden, men det får fiender til å stå stille, og en fire trap blir langt mer effektiv når man klare å holde fienden i området som brenner Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Så lenge de ikke har resist mot fire da. Har funnet ut det når jeg har soloa noen dungeons og stått på avstand og spammet fire trap og burning arrow. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Så lenge de ikke har resist mot fire da. Har funnet ut det når jeg har soloa noen dungeons og stått på avstand og spammet fire trap og burning arrow. Kjør curse of flammability eller hva den nå heter, da funker det helt til de er immune mot curses og har fire resist Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Favorittene mine er Fireball og Ice Spear, begge med fork. Fireball eksploderer når den treffer noe, så å slenge på en fork og få to fireballs til kan gjøre litt skade i en gruppe, for å si det sånn. Ice Spear gjør mindre skade, men det fryser ned fiendene og penetrerer dem. I en korridor kan det bli meget interessant. Spark er også morsomt, siden den er så uforutsigbar. Den starter også med to eller tre elekstriske skyer (eller hva det nå er), og med fork deler alle de seg inn i to hver. Tar man den i et lite rom med mange fiender er det fint lite som overlever. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 En populær build fra closed beta er jo å slenge sparks med fork på totem for så å velge dual totem keystonen slik at du får to stykker. Spec så mye shock og crit som mulig og link hele sulamitten med elemental profilation så får du en ekstremt effektiv om noe passiv kombo. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Fy fader Marauder er fett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Kjør curse of flammability eller hva den nå heter, da funker det helt til de er immune mot curses og har fire resist Tror ikke jeg har kommet langt nok til å se den. Kan ikke komme på å ha sett en eneste curs, men så har jeg også akkurat startet act 3 normal. e: Faen, så ustabilt. Vet det er beta, men client errors opp og i mente, sammen med et hopetall av disconnects. Endret 3. februar 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg får BSOD hver gang jeg går inn i Chamber of Sins , merkelig Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg får BSOD hver gang jeg går inn i Chamber of Sins , merkelig Kjent bug, les http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/51323 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 rip kripperian nr 1 på hardcore ladderen, må nesten sjekke replayet på twitch å få med når han ble 1 shotta av en corpse explotion fra en boss ^^ Var litt artig å se reaksjonen, virket veldig overrasket i det øyeblikket det skjedde, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå