Gå til innhold

Voldsspill kan bli forbudt


Anbefalte innlegg

Jeg har et alternativt forslag til Dåvøy, jeg: Gjør det forbudt å få barn dersom du ikke tar PappaMamma-førerkort først. Knip problemet i roten.

Da slipper du å forby alt mulig som uengasjerte dusteforeldre eksponerer barna sine for...

 

Jeg gidder ikke engang å la meg hisse opp av Laila & Co lenger.

Formynderstat-politikken kommer til å bremse oppslutningen deres. Når Bondevik f.eks prøver å flytte pilsen fra butikken og inn på polet, da stemmer nok Ola Nordmann med hjertet- dvs IKKE KrF.

 

 

Noe av det dummeste jeg har hørt,

kollektiv blir stadig en større og større del av transport i dag,

det er mange som *ikke* kan ta førerkort, ikke har råd til det etc.

Det blir bare for dumt.

 

Og hva skal de gjøre om de får barn?

Skal loven putte barna vekk fra foreldrene, evt. stappe de i en skog og la de dø?

[hint][lav-viske-stemme]Jeg tror det ble skrevet med et snev av ironi[/lav-viske-stemme][/hint]

 

Ikke noe ironi, heller nei. Han snakket selvsagt ikke om noe kjøretøy-sertifikat...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Way to go... :woot:

 

 

 

des,OUT!

Ikke si meg at du støtter det forslaget? 14 pringene for da selv velge om de vil spille blodige, voldlige spill og bli gal i hue av det senere og gå berserk på skolen....det får de klare selv!

 

 

Det er ikke spille's feil, men heller de som spiller det, de må jo være litt gali i hue fra før!

He,he, neida bjaa, det var ironisk ment...

 

Personlig syntes jeg KRF ligner mer og mer på et overformynderi, min støtte får de ikke.

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Det er sjølvsagt positivt at Krf vil støtte produksjonen av norske dataspel. Då vil vi få fleire gode norske spel (ikkje berre spel av Flåklypa typen). Ja til å støtte norske spel produsenter.

 

Registrerer også at Dåvøy har uttalt at ho ikkje har prøvd voldelige data spel og ikkje har tenkt å gjære det helder. Her uttaler ho seg om noke som ho ikkje veit noke om. Det er klart at når du får visst en sekvens på video frå GTA3 der det står ein fyr maltrakterer ei "proffesjonel kvinne" (dumme auto sensur) med golfkølle og ho blir fortalt at det er det spele går ut på, så er det ikkje rart at ho vil forby spele.

 

Ingen filmer har (så vitt eg veit) blitt forbudt fordi filmen inneholdt ei scene som ikkje var "spessielt pen å sjå på".

Lenke til kommentar

 

En voksen kvinne som jeg kjenner, ellers rimelig oppegående sa da jeg spurte henne hva hun skulle stemme. Hun er kristen (til de grader) og svarte.......KRF.......Hvorfor spurte jeg.......Jo fordi de er kristen........Jo men hvilken politiske saker er det de har som du støtter........Hæ? Politiske saker??? De er kristne, og det var visst god nok grunn til å stemme KRF :o

 

Jaja nå er det bare slike folk som stemmer KRF. Og jeg håper ikke at det er så mange slike folk i dette landet.

 

Jeg er kristen, og ville aldri ha stemt på KrF. De er for "amerikanske" av seg.

De burde kanskje drive litt holdningskampanjer for blant annet for foreldre og barn når det gjelder dataspill, og holdningskampanjer om drikkekultur, istedetfor å forby det ene og flytte det andre til Polet.

Når de tar ansvaret fra mennesker og kommer med forbud istedetfor å "gripe ondet ved roten", gjør de bare problemet vidt større. Om de kommer til makten, tør jeg ikke tenke på hvordan framtiden vil bli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...