Zeph Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Herremgud... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg har allerede skrudd av TVen, dette er bare sinnsvakt flaut å se på. Vi blir nærmest voldtatt av Serbia. Jeg er overbevist om at vi taper med 7 eller 8 mål, minst. Helt ærlig, Norge burde bare trekke laget og avslutte mesterskapet. Dette er ingenting annet enn pinlig for Norge som nasjon. HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg har allerede skrudd av TVen, dette er bare sinnsvakt flaut å se på. Vi blir nærmest voldtatt av Serbia. Jeg er overbevist om at vi taper med 7 eller 8 mål, minst. Helt ærlig, Norge burde bare trekke laget og avslutte mesterskapet. Dette er ingenting annet enn pinlig for Norge som nasjon. Benbjo, har du hacket Patrick? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Var ment som et stikk til Benbjo, vi tar dette til slutt selv om det må litt skjerping til. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Whatever. Må være lov å kritisere når man underpresterer. Serbia skal man slå normalt med 10+ mål. Så jevnt som det er nå skal det ikke være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Mister Alstad neste kamp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Mister Alstad neste kamp? Nei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Er dere fremdeles fornøyd med spillet? Vi taper denne nå. Komplett kollaps. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Serberne nesten i ledelsen. GG. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Da vant vi en heldig seier til slutt. Forsvaret var helt jævlig. Hadde ikke KLH stått en god kamp hadde vi tapt med mange mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 26-29 favør Norge. Ikke verst. Ikke verst. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det var snakk om 10-15 min Serbia hadde overtaket, alt i alt var Norge best Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Uenig. Var et helt annet lag som kom på i 2. Godkjent 1 omgang, men den andre var horribel. KLH og linka får godkjent av meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Tapte 14-11 i andre omgang. Det var ikkje veldig bra. Kunne like fort blitt tap. I other news så vant Sverige 27-26 mot Danmark. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Serbisk politi med gladmelding: kubjelle-nekten er opphevet Via en tolk, meddelte sikkerhetssjefen i hallen tidligere i dag at de ville gjøre alt i sin makt for at Håndballens venner skulle få lov til å benytte bjellene til morgendagens kamp mot Tsjekkia. – Jeg skjønte ikke hva han sa, for han snakket serbisk, men tolken formidlet at de jobber med saken. Vi er jo snille, snille, snille mennesker som aldri har drept en flue på tribunen, sa Magelsen til tv2.no før bjellenekten var opphevet. http://www.tv2.no/sport/handball/em2012-kvinner/serbisk-politi-med-gladmelding-kubjellenekten-er-opphevet-3940548.html Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Flott! Jeg synes stemningen var noe laber i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Treneren til Serbia bør bli kastet på hue og rævva ut av hele mesterskapet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Fantastisk idiotisk handling av trenaren. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ikke nok med at kubjellene ble utestengt, fair play var tydeligvis ikke lov å ta med inn heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå