Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvorfor faen er det ikke noe Før kampen-greier? 19:30 Håndball-EM: Studio Beograd HD. Håndball-EM for kvinner starter i dag. Norge møter Serbia i sin åpningskamp, og TV 2 Sporten gir deg her siste nytt før oppgjøret. I studio: Julie Strømsvåg ( ) med håndballekspertene Randi Gustad og Frode Scheie. 19:55 Håndball-EM: Før kampen HD. De siste oppdateringene før avkast i gruppe A-oppgjøret i håndball-EM for kvinner mellom Norge og Serbia. I studio: Julie Strømsvåg ( ) med håndballekspertene Randi Gustad og Frode Scheie. 20:10 Håndball-EM: Norge - Serbia 1. omgang HD. Direkte fra Kombank Arena i Beograd og Norges første kamp i håndball-EM for kvinner, hvor vertsnasjonen Serbia er motstander i gruppe A. 1. omgang. Kommentatorer: Harald Bredeli og Bent Svele. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Du har allerede dibsa Gullden så ikke kom her med noe Strømsvåg-fjas. Dessuten, det blir ingen kubjeller i år, det er tydeligvis et livsfarlig stikkvåpen. http://www.tv2.no/sport/handball/em2012-kvinner/norske-supportere-nektes-aa-ta-med-kubjeller-3939955.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Gleder meg asssssss Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Du har allerede dibsa Gullden så ikke kom her med noe Strømsvåg-fjas. Dessuten, det blir ingen kubjeller i år, det er tydeligvis et livsfarlig stikkvåpen. http://www.tv2.no/sp...er-3939955.html Nå synes jeg du er drøy. Dibsa Julie allerede under hennes første tv-opptreden. Jeg kan holde av Randi Gustad til deg? Aldri skjønt poenget med kubjeller. Altså, hva har kubjeller med håndball å gjøre? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg har ennå ikke gitt opp Sulland (it can happen!), men Gustad får komme i bakhånd (høhøhø). Hva har kubjeller med alpint å gjøre? Ingenting, men det skaper stemning. Blir jo morsomt å se hvordan nordmennene skal overdøve spinnville serbere på hjemmebane. Dessuten, jeg vil gjerne vite om flaggforbudet gjelder alle flagg eller kun flagg med "stang". Endret 4. desember 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Spiller ingen rolle hvem som overvinner hvem på tribunen. Tror jentene våre lett vinner uten at det ringer bjeller i 60 minutter. I kveld skal det chattes med Amanda Kurtovic! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hadde Kurtovic vært på banen hadde det ringt noen bjeller her... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hadde Kurtovic vært på banen hadde det ringt noen bjeller her... Amanda Kurtovic fikk spørsmål på livechat: – Hvorfor har du så fin rumpe? Patrick da... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Var ikke meg, jeg er mer subtil og romantisk enn som så. Du vet, roser på døra, en hårlokk i posten, sånne greier. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 – Hehe, tar så mye knebøy, svarte hun. Knebøy Patrick! Knebøy! Litt dumt at bjøllene er blitt forbode. Det er lyden av handball (pluss Bredeli og Svele). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Lunde Haraldsen er en rå keeper! 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ikke ueffent det her! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Synes vi har åpnet svakt. For mye slurv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 8-4 og presser serberne til timeout. Ikke gale! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Svake i forsvar og meget forutsigbare fremover på banen. Mot et bedre lag hadde vi slitt. Men men, det er vel kanskje forbedringer å spore ift Møbelringen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Litt rusk må vi regne med. Er iallefall noe å bygge på dette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Til å vere første omgang er det absolutt godkjent. Serbia er ikkje gode, så me kjem lett til her og der, men det er godt å sjå at me er i stand til å lage mål. Blir spanande å sjå korleis dei klarar seg mot tøffare motstand. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Syns også det er godt godkjent. Liker kontringene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Så var det slutt på godkjent spill. Blir jo pisset på av Serbia nå. Latterlig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg har allerede skrudd av TVen, dette er bare sinnsvakt flaut å se på. Vi blir nærmest voldtatt av Serbia. Jeg er overbevist om at vi taper med 7 eller 8 mål, minst. Helt ærlig, Norge burde bare trekke laget og avslutte mesterskapet. Dette er ingenting annet enn pinlig for Norge som nasjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå