Gå til innhold

Håndball-EM for kvinner i Serbia. 4-16 desember 2012

Zeph

Anbefalte innlegg

Hvorfor faen er det ikke noe Før kampen-greier?

19:30 Håndball-EM: Studio Beograd

HD. Håndball-EM for kvinner starter i dag. Norge møter Serbia i sin åpningskamp, og TV 2 Sporten gir deg her siste nytt før oppgjøret. I studio: Julie Strømsvåg ( :love:) med håndballekspertene Randi Gustad og Frode Scheie.

19:55 Håndball-EM: Før kampen

HD. De siste oppdateringene før avkast i gruppe A-oppgjøret i håndball-EM for kvinner mellom Norge og Serbia. I studio: Julie Strømsvåg ( :love:) med håndballekspertene Randi Gustad og Frode Scheie.

20:10 Håndball-EM: Norge - Serbia 1. omgang

HD. Direkte fra Kombank Arena i Beograd og Norges første kamp i håndball-EM for kvinner, hvor vertsnasjonen Serbia er motstander i gruppe A. 1. omgang. Kommentatorer: Harald Bredeli og Bent Svele.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har allerede dibsa Gullden så ikke kom her med noe Strømsvåg-fjas.

Dessuten, det blir ingen kubjeller i år, det er tydeligvis et livsfarlig stikkvåpen.

http://www.tv2.no/sp...er-3939955.html

Nå synes jeg du er drøy. Dibsa Julie allerede under hennes første tv-opptreden. Jeg kan holde av Randi Gustad til deg?

Aldri skjønt poenget med kubjeller. Altså, hva har kubjeller med håndball å gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg har ennå ikke gitt opp Sulland (it can happen!), men Gustad får komme i bakhånd (høhøhø).

Hva har kubjeller med alpint å gjøre? Ingenting, men det skaper stemning. Blir jo morsomt å se hvordan nordmennene skal overdøve spinnville serbere på hjemmebane. Dessuten, jeg vil gjerne vite om flaggforbudet gjelder alle flagg eller kun flagg med "stang".

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Til å vere første omgang er det absolutt godkjent. Serbia er ikkje gode, så me kjem lett til her og der, men det er godt å sjå at me er i stand til å lage mål.

Blir spanande å sjå korleis dei klarar seg mot tøffare motstand.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede skrudd av TVen, dette er bare sinnsvakt flaut å se på. Vi blir nærmest voldtatt av Serbia. Jeg er overbevist om at vi taper med 7 eller 8 mål, minst.

Helt ærlig, Norge burde bare trekke laget og avslutte mesterskapet. Dette er ingenting annet enn pinlig for Norge som nasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...