Delvis Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg derimot, spådde helt rett. Selvfølgelig. Hvor da? bladde bakover men kan ikke se det noe sted. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Tro om de trenger trøst? Krangler med treneren om hvorfor de griner PS: En litt mer alvorlig sak; jeg begynner å bli smått lei av den kostante nedrakkingen av kvinnehåndball fra herrenes side. Jeg forstår poenget deres og er tildels enig i det angående hurtighet og styrke, men ikke mer enn det. Håndballjentene er regjerende mestere i alt som kan krype og gå og har vunnet absolutt alt opp til flere ganger. Herrelandslaget blir mer eller mindre pisset på av det som kan krype og gå. http://www.tv2.no/sp...ad-3945517.html PPS: Sulland får 500 euro i bot for å ha kommet inn på banen midt under den svenske nasjonalsangen siden hun fikk problemer med ankelteipen. For å summere opp: - Sulland kommer forsent inn på banen under nasjonalsangen = 500 euro i bot - Thorir gir ikke fra seg timeout-kortet på en høflig nok måte = gult kort - Serbisk trener holder en spiller igjen ved å dra i hånda/drakten = null straff - Svensk spiller veiver med hendene og roper noe inn i kameratet under nasjonalsangen = Null straff Dessuten, EHFs argument med at de ikke kunne gripe inn i Boskovic(?)-saken fordi Norge aldri leverte inn en formell protest er bare tøv. Sverige leverte så vidt jeg vet ikke inn noen protest på Sulland, men det hindret ikke EHF i å gripe inn. Endret 12. desember 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ungarn-trener Karl Erik Bøhn (47) er oppgitt over EM-dømmingen - som han mener rammer kjæresten Heidi Løke (30). Skjer med at hun er sammen med en gammal gubbe? Kunne jo nesten ha vært faren hennes. No offence. 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Skjer med at hun er sammen med en gammal gubbe? Kunne jo nesten ha vært faren hennes. No offence. Tenkte det samme selv.. Synes jeg passer bedre for Heidi, altså. Men jo, sikkert et ufattelig dumt spørsmål. Hvor mange poeng får man ved vunnet kamp? 2, 3? Endret 13. desember 2012 av Rotaderp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 To poeng. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Siden kampen idag ikke har noen betydning håper jeg at Herrem samt et par til senker skuldrene og tar sjansen på å leke seg litt slik at de forhåpentligvis får selvtilliten opp. En Herrem med akkurat stor nok porsjon selvtillit er perfekt, bare det ikke blir for mye. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Tipper de taper i dag Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Håper ikke de taper med vilje, det ville bare vært for dumt. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Håper ikke de taper med vilje, det ville bare vært for dumt. Hvorfor skulle de gjøre det? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hvorfor skulle de gjøre det? http://www.abcnyheter.no/nyheter/sport/2012/12/13/danskene-spekulerer-i-norge-vil-tape-med-vilje "lettere" motstand videre Lenke til kommentar
xelp Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 http://www.abcnyhete...-tape-med-vilje "lettere" motstand videre Skjønner. Får ikke håpe de gjør det, det ville vært usportslig, og urettferdig ovenfor de andre lagene. Kan ikke se for meg at han Thorir ber om at de skal gjøre det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fuck danskene. Bank dritten ut av dem i kveld, og bank dritten ut av Frankrike i finalen. EM er vår. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fuck danskene. Bank dritten ut av dem i kveld, og bank dritten ut av Frankrike i finalen. EM er vår. Lukter Montenegro - Norge i finalen nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 I så fall, fuck Montenegro. Spiser dem mer enn gjerne levende. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 For en spiller buurgaard er! Er jo hele det danske laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fin førsteomgang. Dette kontrollerer vi inn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Dette blir lett. God førsteomgang. Fint at vi gir Silje litt spilletid også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Svake greier. Redningsprosent på 19 må jo være historisk dårlig. Utrolig dårlig i forsvar også Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jepp. Nå ryker EM!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Elendige saker. Uakseptabelt å tape en kamp i EM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå