Lars26 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 regaerer det veldig sakte, og når det gjør det skjer det bare sjeldent? jeg sllet med det problemet i hele dag og kastet og slo kontrollen (altiboks kontroll svart med sølvfarga knapper) fant ut at du må trykke på "OK" og f.eks "1,2,3,4" samtidig. Prøvde OK + 1, funka ikke, prøvde OK + 2, funka ikke, prøvde OK + 3, funka ikke så prøvde jeg OK+4 da funka det knall håper det hjelper Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet. Men om det går tregt, så kan det hjelpe å restarte dekoderen. Hvis det røde/grønne lyset øverst lyser dårlig til tider, så kan årsaken være dårlig batteri i fjernkontrollen. Da må du kjøpe nye cr2025batterier. Ellers så finnes faktisk Altibox på Facebook. De kan ikke hjelpe med alt, men har likevel hjulpet mange kunder. http://www.facebook.com/Altibox?ref=ts&fref=ts Lenke til kommentar
Smaak Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Samme skjer med min når det er dårlig batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå