SiRious Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 her er et eksempel Dette gjelder flere nettsider jeg har besøkt. deriblant Imgur og samsung sine nettsider. Jeg trodde først det var et Chrome problem, så jeg prøvde å fjerne denne, hjalp ikke, kan heller ikke huske når det fungerte sist. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Sjekk om nettet ditt har pakketap. www.pingtest.net Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Fungere dårlig den også.. har samme problemet med Speedtest. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det ser veldig ut som at en del funksjoner har blitt avskrudd. Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg lastet ned WinDirStat for å rense SSD'en min. slettet en del temp mapper og slikt. utrolig nokk, så fungerer alt nå. vet ikke hvorfor da.. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Det viste seg at dette begynnte igjen samme dagen som det ble løst.. tror det var en hikkup eller bare tilfeldig at det fungerte. fordi det viste seg at problemet lå i routern. Jeg har en Asus RT-AC66U og dette var problemet: Deaktiver HW Accelerator stod til NEI. satte denne til JA og alt ordnet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå