CrispyBlowfish Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 [174cm høy og veier 77kilo] Hei. jeg er en mann! på 19år og begynte å slanke meg for et par mnd siden (2-3mnd) og har gått ned noe (ca 8kilo) og nå har jeg begynt på treningsstudio! og syntes det er kjempe morro. Men jeg er ganske så uerfaren med trening og spesielt til slanking. Så har dere noen tips om hvordan jeg burde trene for å gå ned i vekt mest effektivt ned i vekt? og sånn ca hvor lenge jeg burde holde på med hva enn som er best for meg? Takker så mye for svar. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det finnes ingen fasit på hvor mye du skal trene, og hvordan du skal trene. Helst alt som får opp pulsen, og jogging skal være noe av det mest effektive. Hvor mye du går ned i vekt avhenger helt av hvor mange kalorier du har havnet i underskudd på slutten av dagen. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fortsett med det du holder på med. Det fungerer ganske bra;) Konsentrer meir på teknikk istedenfor å løfte tungt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå