AnonymDiskusjon Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hei! etter at det ble slutt med eksen min, har jeg funnet ut en god del ting om han. jeg kom på at jeg hadde facebookpassordet hans, og gikk inn for å snoke. der fannt jeg ut at han både hadde vert utro ved flere anledninger, løyet om forretningsturer til andre byer osv. så fannt jeg ut det verste; han var pulevenn med sitt eget søskenbarn, og de reiste rundt for å ligge med hverandre.. han har nå flyttet til ny by og fått ny kjæreste. jeg har ikke snakket med han på veldig lenge, og han vet ingenting om at jeg vet dette. men nå har jeg så lyst å ødelegge for han, for han fortjener det virkelig. skal jeg sende en melding fra hans facebook til hennes, om at han hadde glemt å logge av en pc eller noe, og skrive hva jeg har lest? eller gjøre det på en annen måte? må være en måte som ikke kan spores tilbake til meg isåfall:P Innspill? Anonym poster: 94b39e527dc752033fe6d64830b60644 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Cakenommy Skrevet 2. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2012 Ikke synk lavere enn du allerede har gjort. Om han fortjener det eller ikke er irrelevant. Hold deg unna han og livet hans. Du kommer mest sannsynlig til å fremstå som en gal eks, om du gjennomfører det du tenker på. I tillegg til at den nye kjæresten kommer til å kjøpe hans historie. 13 Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg kan skrive under på det Cakenommy skriver. Vær den bedre parten! Folk må få lov til å kunne søke lykken andre steder, uten at fortiden deres skal henge over dem som en kappe for resten av livet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Move on, vær heller glad for at du slipper å ha noe mer med han å gjør. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nei. Du skal ikke ødelegge for han. Det fører ikke til at du føler deg bedre. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Gi han huden full! Jeg støtter deg sterkt der! 1 Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Er du hevngjerrig fjortiss eller? Kom deg videre! 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Ja det synes jeg du skal gjøre. Hvorfor skal en person "slippe unna" med så mye piss? Vi liker å tro at gjør man gode ting så blir livet ditt bra, karma. Vel slik fungerer ikke livet. Kommer du på en god plan for å ødelegge for han uten at det sporer tilbake til deg så go for it. Bare vær sikker på at du ikke blir involvert, da kan det fort falle tilbake på deg. Barnslig eller ei, får du en sjanse til å gjøre noe mot han, så synes jeg det er helt greit å ta den. Endret 3. desember 2012 av Everket 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Veldig delte meninger her ser jeg. Jeg forstår dere godt når dere sier at jeg må gå videre og iikke ødelegge for han. jeg er ikke en hevngerrig fjortiss. men når han har latt meg gå igjennom så mye som han har, i tilleg til at jeg har funnet ut dette nå, så synes jeg ikke det er rett at han skal slippe så billig unna. han er også utro mot sin nåværende kjæreste. han fortjener å bli satt litt på plass, nå lyver han mot alle for å få alt det beste for seg selv. Anonym poster: 94b39e527dc752033fe6d64830b60644 Anonym poster: 94b39e527dc752033fe6d64830b60644 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nei, det synes jeg ikke du skal gjøre. Hvorfor skal en person straffes etter å ha gjort noe dumt? Vi liker at tro at å ta igjen gjør livet ditt bra. Vel, slik fungerer ikke livet. Kommer du på en god plan for å ødelegge for ham uten at det sporer tilbake til deg, så tenk deg grundig om. Bare vær sikker på at livet ditt ikke nødvendigvis kommer til å bli bedre. Det kan fort falle tilbake på deg om du blir stemplet som "den gale exen". Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ja det synes jeg du skal gjøre. Hvorfor skal en person "slippe unna" med så mye piss? Barnslig eller ei, får du en sjanse til å gjøre noe mot han, så synes jeg det er helt greit å ta den. Regner med du har en ren kappe, og aldri har vært i nærheten av å ha gjort noe galt, ettersom du kommer med slike uttalelser. 1 Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det går an å gjøre flere ting i denne situasjonen, men jeg ville anbefalt deg å gjøre ting som har et snev av klasse. Ikke vær slem for å være slem. Det skaper så lite. Jeg syns i prinsippet du kan fortelle hans nåværende kjæreste at han er utro. Det syns jeg alle fortjener å vite. Nøyaktig hvordan du gjør det skal jeg ikke legge meg opp i. Men et enkelt anonymt hint ville vært bedre enn å liste opp bevis og skrive under med eget navn. Det er hevngerrig. La hun få informasjonen, men ikke gi deg selv glede i prosessen. Ikke sant? På den andre siden kan du være voksen og la dette gå. Ikke hell mer bensin på dette bålet. Mannen må leve sitt eget liv og følgelig ta konsekvensene av egen adferd. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Er du hevngjerrig fjortiss eller? Kom deg videre! Etter alt det denne mannen har gjort mot henne så hadde han fortjent å få litt tilbake! Han skal ikke bare gå rund å lleve livet med det horeriet han har utført! Dette er direkte skammelig! 1 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg har selv tenkt en del på å hevne meg på eksen min. Tiden gjør at jeg ser anderledes på det. Hun har faktisk sagt unnskyld. Og videre så sliter hun åpenbart fortsatt psykisk. Jeg tror ikke jeg trenger å gjøre noe aktivt for å straffe hun eller "vennen" som ble den nye samboeren. Hun er et stort slit. Arbeidsledig og deltidsstudent(intet studielån). Noe som går fint de første årene når man er forelsket, man strekker seg langt da. Men i det lange løp blir det et ork og en belastning. Det er en stor trøst for meg. Dessuten tror jeg litt på karma. Gikk litt i detalj her fordi jeg vet eksen min leser innleggene mine til tider. Uansett, det er best å bare gå videre. Sannheten er at tanker om hevn og en mørk fortid utelukkende ødelegger for deg her og nå. Og det viktigste for alle er å ha det bra i nuet. En kjæreste er noe man har for sin egen del, det er ikke bare veldedighet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå