SmdYouNoob Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Klarte å knuse harddisken i laptopen, noe som gjorde at når jeg satte in ny harddisk så måtte jeg starte hele greia på nytt. Greit nok det, men nå når jeg har re-installert windows så er det visse ting som ikke funker. Sånn som webkameraet og visse andre ting. Maskinen er med andre ord ikke sånn som den var når den ble kjøpt. Vet jeg må innstallere noen drivere men jeg har ikke peiling på hvilke jeg trenger. Er det ett sted man kan finne ut dette..? Laptopen er en eMachines E732Z Series. Håper noen kan hjelpe! PS: fant ikke noe annet sted å poste dette, Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Lyd, nettverk og grafikk drivere ligger ihvertfall her. her ser det ut som det ligger drivere til webkameraet, ligger dog litt forskjellige drivere til forskjellige merker, så du må kanskje finne ut av hva det heter, tips sjekk nettsida der du kjøpte laptopen ol. Endret 2. desember 2012 av sindredl Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Lyd, nettverk og grafikk drivere ligger ihvertfall her. her ser det ut som det ligger drivere til webkameraet, ligger dog litt forskjellige drivere til forskjellige merker, så du må kanskje finne ut av hva det heter, tips sjekk nettsida der du kjøpte laptopen ol. Takk, men ser det er samme drivere men av forskjellige utgivere. Er det bare å laste ned alle å se hva som funker da eller? Aldri gjort dette før hehe... Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 som sagt, hvis du går på nettsida til de du kjøpte den fra evt om du har noe bøker el, så kan de være det står her, litt rart du ikke har fått med en driver cd fra starten av. Når det er sagt, så skader det ikke å ta en sjangs å prøve en av de, hvis du ikke finner dette ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå