Gå til innhold

Nytt abonnement


Anbefalte innlegg

Jeg sitter å kikker litt etter nytt abonnement, da min avtaletid utløper nå 20/12. Jeg har "NetCom Fastpris Large" per idag, men når jeg sammenligner det med f.eks. "TalkMore Tale", så ser jeg at jeg ikke får mye for pengene lenger, på mitt nåværende abonnement. Trodde ikke NetCom skulle være så ille på pris? Var jo derfor jeg byttet til de for ett år siden, nettopp fordi de var billigst. Har ting endret seg så mye?

 

NetCome Fastpris Large:

Mnd.pris: 349,-

Minutter: 1200

SMS: 1200

MMS: Ikke noe info

Data: 1000 MB

 

TalkMore Tale:

Mnd.pris: 349,-

Minutter: 5000

SMS: 2000

MMS: 2000

Data: 1500 MB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut til at Netcom har et dårligere alternativ enn Talkmore på Large abb. ja.

 

Bruker du Spotify? Isåfall kan du heller gå for large +

 

 

1200 MIN

1200 SMS

1600 MB

+ Spotify

 

Reell pris blir da 299 kr i måneden for abb hvis du vanligvis har Spotfiy Pre. Billigere totalt sett, mindre å bruke, men de fleste trenger vel ikke akkurat 5000 minutter heller.

 

Bruker du IKKE spotify, eller har behovet for Talkmore sine ekstra ting kan du jo bytte over. Talkmore Tale gir mye for pengene.-

 

OneCall har dette for 299 kr i måneden

 

1000 ringeminutter inkludert oppstartsavgift

1000 SMS

3000 MB mobildata

1000 MMS

 

Hva som er best og billigst kommer mye ann på ditt bruk. Er ikke vits å ha mer enn man bruker ;) Trenger du f.eks ikke mer enn det Onecall byr på, er det jo 600 kr spart i året kontra Talkmore igjen ;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Kommer an på bruken din det. Jeg streamer 5-6 timer Wimp, leser 200 nyhetsartikler og er innom Twitter og Facebook 600 ganger i løpet av en måned + jevnlige nedlastinger. Alt via mobildata. Jeg ligger vanligvis rett i overkant av 1000 MB, så om du ikke er helt ekstrem, så går du nok ikke over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...