Explorer Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg tenker at det er mange som har ventet på denne: http://www.thermaltake.com/products/heatsink/v12.htm Det er den nye Thermaltake Volcano 12 Er det noen som vet når den kommer til norge og hvor de da kommer til å ta den inn? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Pingle vifte. Prøv heller med en 80mm Delta på en SLK900. Det er kjøling det (og lyd) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kim F gadda sitta ved en PC med ei vifta som gir fra seg +50 dB a :o Lenke til kommentar
Izex Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Bestillte Volcano 11 for å teste den, havner nok i gamlingen sin PC etterhvert, han har bedre lydisolering enn de fleste i kabinettet hehe, asfalt plater med skomgummi matter oppå, så han kunne kanskje brukt en 12'er Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Deltaen går på 59dB. Men jeg har en Zalman MFC-viftestyringsgreie som holder den på 5V hvis jeg vil. Da er den på et akkseptabelt lydnivå. Men jeg bruker den ikke i det nye kabinettet mitt, for jeg vil ikke lage et sånt stort stygt hull :-? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg ser at jeg har skrevet feil ovenfor. :oops: (Det første svaret mitt). Du kan bruke både 60, 80 og 92mm vifte på SLK 900. Men Delta finnes ikke i 92mm format... så... I hvert fall ikke hos Microplex Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Men Delta finnes ikke i 92mm format... så... Der tar du VELDIG feil. Microplex har ikke 92mm Delta men Thermalright bruker den som anbefalt vifte til SLK 900. Lenke til kommentar
cof Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Er det den samme kjøleribba som sitter på thermaltake volcano 11? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Er det noen som vet når den kommer til norge og hvor de da kommer til å ta den inn? De har den på netconnection Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Jeg vet at de har den på netconnection. Jeg har allerede bestilt den Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Er det den samme kjøleribba som sitter på thermaltake volcano 11? Ikke helt samme ribbe. 11'ern har vel bare rundt 40. 12'ern har over 60. Men de er begge i ren kobber, og er begge godkjent for opptil 3400+ Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg ser at jeg har skrevet feil ovenfor. (Det første svaret mitt). Du kan bruke både 60, 80 og 92mm vifte på SLK 900. Men Delta finnes ikke i 92mm format... så... I hvert fall ikke hos Microplex kan jo bruke funnel og sette på en 120mm det skal nok jeg, men ikke delta blir nok papst på 26db (94m3/t). mulig jeg kjøper en titan-vifte istedet, de flytter litt mer luft i forhold til oppgitt støynivå.. forresten: noen som kan si noe om hvorfor Titan-vifter koster halvparten av papst når de har bedre specs? betaler man masse for papst-navnet, eller er Titan litt dårlige på kvalitet og holdbarhet? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 kan jo bruke funnel og sette på en 120mm det skal nok jeg, men ikke delta blir nok papst på 26db (94m3/t). mulig jeg kjøper en titan-vifte istedet, de flytter litt mer luft i forhold til oppgitt støynivå.. forresten: noen som kan si noe om hvorfor Titan-vifter koster halvparten av papst når de har bedre specs? betaler man masse for papst-navnet, eller er Titan litt dårlige på kvalitet og holdbarhet? Kanskje Titan har færre blader eller kanskje de bruker en annen type kulelager/motor som er billigere. Eller kanskje de rett og slett tjener fett med gryn på andre ting :wink: Lenke til kommentar
islaksen Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg sendte mail til microplex og de sa at den kom sikkert om et par uker!! *gleder meg* Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg sendte mail til microplex og de sa at den kom sikkert om et par uker!! *gleder meg* Netconnection skulle egentlig ha fått den i forrige uke, men det var visst noe feil med bestillingen, så de venter den nå inn til begynnelsen av neste uke. Da har vi høstferie. Åååå jeg vil ha Vulcanoen min nå!! Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ingen som veit om det funker med funnel og 120mm vifte på en slk-900/slk-947u? JA, jeg veit man kan bruke lim eller no sånt, men er det noen måte å gjøre det på som er ment for dette? er det skruehull på ribba f.eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå