TheOnlyArf Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hei. Skal kjøpe en ny bærbar som blir mest brukt til spilling. Det er med en 120gb SSD + en 750GB GTX 660M 2GB GDDR5. Så jeg lurer egentlig på hva som lønner seg å legge på SSD'en. Kun OS systemet eller er det noe mer/noe annet? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Legg til OS'et. Du kan evt. legge til spill et spill eller to, for å få raskere lastetider. Det hjelper ikke så mye, men litt da! (Egentlig ikke så nødvendig) Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Føler lastetidene er greie nok som de er så hvis det ikke er nødvendig så legger kun til OS'et. Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Sier kanskje seg selv, men programmer også! Jeg har pleid å legge over spill som jeg vet jeg kommer til å spille svært mye og deretter flytte tilbake til HDDen etter en stund når jeg spiller det mindre. Føler det hjelper en del på oppevelsen å ha spill på SSDen. Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Sier kanskje seg selv, men programmer også! Jeg har pleid å legge over spill som jeg vet jeg kommer til å spille svært mye og deretter flytte tilbake til HDDen etter en stund når jeg spiller det mindre. Føler det hjelper en del på oppevelsen å ha spill på SSDen. Hva slags programmer da? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 programmer som blir fote brukt er deilig å ha på SSD. Så veldig personavhenging sånn sett Mvh Faller Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hei. Skal kjøpe en ny bærbar som blir mest brukt til spilling. Det er med en 120gb SSD + en 750GB GTX 660M 2GB GDDR5. Så jeg lurer egentlig på hva som lønner seg å legge på SSD'en. Kun OS systemet eller er det noe mer/noe annet? lolwut? 5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Er det plass så kan du putte inn alt av programvare og eventuelt spel. Ikkje noko poeng i å ha ein 120 GB SSD med 50 GB brukt Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hva som lønner seg å legge på en SSD? Alt du får plass til. Deretter kjøper du en til og fyller den. Og slik fortsetter det... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Hva som lønner seg å legge på en SSD? Alt du får plass til. Deretter kjøper du en til og fyller den. Og slik fortsetter det... ....helt til banken tar PC'en din grunnet kredittgjeld. Kredittgjeld du har opparbeidet deg da du kjøpte alt for mange SSD-disker. Endret 2. desember 2012 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Skal ikke tulle med slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå