gkja Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Kjøpte en ny tråløs MX Logitech performance mouse. Når den brukes under spilling så stopper den opp / hakker. Det er veldig irriterende. Har innstalert med de nyeste driverne. Er det noen som har noen gode ideer her? Oppdatert 15.12.12 Kontaktet DustinHome som ba meg ringe Logitech kundestøtte. Følgende feilsøking er gjordt. • Prøvt på en annen PC og den hakker • Restore PCen og innstalert drivere på nytt. • Innstalert siste drivere fra Logitech hjemmeside • Ingen andre trådløse enehter er i USB porter (kunne i følge Logitech kundestøtte gi forstyrrelser). • Fikk ny mus fra Logitech, den hakket også. Har nå fått en full krasj på PCen og må innstalere OS på nytt. Skal holde tråden oppdatert når jeg har fått testet ut mere. Endret 15. desember 2012 av gkja Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg har opplevd to ganger at min har lagget i vertikal retning, men hvert helt fin horisontal. Aner ikke hva som var problemet, men det ble også borte begge gangene. Lenke til kommentar
gkja Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Har nå hatt 3 stykk og alle hakker. Har sent de i retur og venter på at pengene skal komme inn på konto. Nå er jeg på jakt etter ei ny gaming mus. Er det noen som kan anbefale ei kul gaming mus til 5-700 kr. Den skal IKKE vær trådløs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå