Bjerknez Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg og Shirmah var en tur på FMV orådet i Fredrikstad i dag hvor vi knipset noen bilder. Været var fint (Kanskje litt for fint) men det var bitende kaldt, så det gikk i varmedress og topplue. Her er vertfall noen av bildene jeg tok, så får Shirmah laste opp sine hvis han føler for det ' PS! Noen av bildene er fra et sted like ved her jeg bor hvor jeg prøvde meg litt med super vidvinkel før vi dro til FMV. Takk for en usedvanlig hyggelig fototur Shirmah! Dette må vi gjenta Først ett par supervidvinkel bilder: Så til FMV området: Lenke til kommentar
to88he Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Industriell akritektur:) Likte best bildet av Washington krana med de 2 krokene. Slike steder blir det bare færre og færre av i Norge. Endret 2. desember 2012 av to88he Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Takk for det to88he Vi var ganske tidlig ute i dag, så solen var på vår side og det ga et litt spesielt lys. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Da kommer mine bidrag også. Det ble fin blanding av D3 og X100, og jeg synes det var veldig kjekt og praktisk med to forskjellige kamera tilgjengelig til enhver tid. Mens BjerkneZ surra rundt med supervidvinkel tok jeg litt kalde bilder med X100'en: Så ble det et bilde med 85mm'ern, 30 sek lukkertid, og stativ: Deretter dro vi avgårde til FMV, og her er bildene derfra: 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ble en del tøffe bilder her Liker godt selv fototurer på slike rustne plasser. Minner litt om det "øde" havneområdet i Frederikshavn. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Faen ta deg Shirmah... Nå fikk jeg lyst på X100 å... Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Kan godt sende deg et par av raw-filene fra'n om du vil leke litt også. Og få enda mer lyst på... Høhø... Endret 2. desember 2012 av Shirmah Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 *Holder meg for ørene, så jeg hører ikke hva du sier... Blablablabla...* Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 mange flotte bilder her. Kanskje spes telefon og flere fra veggen med vinduer Lenke til kommentar
anjamac Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Takk for det to88he Vi var ganske tidlig ute i dag, så solen var på vår side og det ga et litt spesielt lys. Flotte bilder Jeg er en ivrig med kamera på fmv selv....hobbyfotograf Men opplever stadig å bli jaget vekk.... Kan jeg spørre om dere fikk tillatelse og eventuelt hvem dere kontaktet? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Du er ikke alene om å ha blitt jaget vekk, nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå