Golf2001 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg driver og kikker på en nesten ny Fabia hos en forhandler som lligger ute på til 159.000, og den har ihvertfall ligget ute i 2 uker. Jeg ser at det ligger ganske mange like biler ute på Finn. Jeg har aldri kjøpt en slik bil før, hvor mye burde jeg kunne prute denne ned? Noen gode råd for prutingen? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Det kommer an på hvor komfortabel du er med pruting og om du er flink til å finne feil på bilen. Stort sett klarer man gjerne å prute 5-15% på prisantydning. Lenke til kommentar
Golf2001 Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Bilen er bare gått 20,000 så det er vel ganske få feil på den antar jeg. Legger ikke forhandlerer alltid inn litt prutingsmonn? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Bilen er bare gått 20,000 så det er vel ganske få feil på den antar jeg. Legger ikke forhandlerer alltid inn litt prutingsmonn? Usikker. Jeg fikk prutet rundt 7% på en bmw til 400.000,- hos Bavaria. Endret 2. desember 2012 av Akse Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Varierer til selger og forhandler. Du får prøve å smelle om noen tusen hvis du tar den der og da. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det er kjøpers marked i brukbransjen så det bør være rom for pruting. Forhandlere legger alltid inn pruttingsmonn, pruter du ikke så er det ren bonus for forhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå