_tHokA_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Skal snart ha service på bilen min. Skal bytte alt av bremser + sette på justerbart senkesett. Og da jeg først er inni der skal jeg sort lakkere hjulbuene. Ser litt bedre ut. Tanken var å bruke tectyl. Brukt det på forrige bil og det ble bra, men nå lurer jeg på om det finnes støy dempende spray? Noe jeg kan spraye på innsiden av hjulbuene (plasten rundt der) som demper dekkstøy f.eks? Lenke til kommentar
Htk! Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 vask rent og bruk sånn støy dempings mate:P litt dyrt men verdt det Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Men vil det sitte over lengre tid? Er snakk om plastdelen som er like over hjulene.. på utsiden Endret 9. desember 2012 av _tHokA_ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Matten sitter nok i lang tid, men det avhenger jo selvfølgelig av hvordan du kjører også. Regner med at den skal sitte der i minimum ett år. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) dempematte? Bilde lånt fra nettet: Det er inni her det er snakk om. Ikke inni bilen. Tviler sterkt på at de mattene tåler det. Virker som det kun blir tectyl spray Endret 9. desember 2012 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå