El Viking Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Leter etter et strategispill for nettleseren á la Age of Empires som jeg kan spille i julen og i tiden fremover når jeg har litt ekstra tid. (Age of Empires Online ryker ut pga. nedlasting og masse krøll med å logge inn). Det skal være strategi/real-time strategi/turn-based strategy. Det skal basere seg på utforsk-utvid-utvinn-utrydd modellen. Altså samle ressurser, bygge hær, angripe motstanderen. Og én runde bør ikke ta noe særlig mer enn ca én time. Dette betyr jo at man først og fremst spiller mot maskinen, og ikke tusenvis av andre, hvor man er avhengig av å logge inn hver dag for ikke å bli utlsettet. Og veldig viktig - man skal bare kunne laste en nettside og begynne å spille (ikke masse hassle, med innlogging, nedlasting, venting etc etc.). • Nettleser (ikke nedlasting) • Helst ikke innlogging (brukernavn/passord) • Strategispill • Basert på utforsk-utvid-utvinn-utrydd modellen. • Ta ca én time • Spille mot datamaskin og ikke tusenvis av andre • Tema: Middelalder, romalder, stjernekrig, 2. verdenskrig • Grafikk er ikke veldig viktig • God gameplay • Kan ligne på: Age of Empires, Supremacy, Warcraft II, Ascendancy, Heroes of Might & Magic, Lords of the Realm, Stars! Et brukbart eksempel er http://jayisgames.com/games/hex-empire/ Godt spill, men litt lite dybde. Finnes det noe slikt?! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Leter etter et strategispill for nettleseren á la Age of Empires som jeg kan spille i julen og i tiden fremover når jeg har litt ekstra tid. (Age of Empires Online ryker ut pga. nedlasting og masse krøll med å logge inn). Det skal være strategi/real-time strategi/turn-based strategy. Det skal basere seg på utforsk-utvid-utvinn-utrydd modellen. Altså samle ressurser, bygge hær, angripe motstanderen. Og én runde bør ikke ta noe særlig mer enn ca én time. Dette betyr jo at man først og fremst spiller mot maskinen, og ikke tusenvis av andre, hvor man er avhengig av å logge inn hver dag for ikke å bli utlsettet. Og veldig viktig - man skal bare kunne laste en nettside og begynne å spille (ikke masse hassle, med innlogging, nedlasting, venting etc etc.). • Nettleser (ikke nedlasting) • Helst ikke innlogging (brukernavn/passord) • Strategispill • Basert på utforsk-utvid-utvinn-utrydd modellen. • Ta ca én time • Spille mot datamaskin og ikke tusenvis av andre • Tema: Middelalder, romalder, stjernekrig, 2. verdenskrig • Grafikk er ikke veldig viktig • God gameplay • Kan ligne på: Age of Empires, Supremacy, Warcraft II, Ascendancy, Heroes of Might & Magic, Lords of the Realm, Stars! Et brukbart eksempel er http://jayisgames.co...mes/hex-empire/ Godt spill, men litt lite dybde. Finnes det noe slikt?! Finnes det noe slikt?! Nei.. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Nei.. Takk for at du minner meg på hvorfor jeg sjelden leser eller poster på dette forumet mer... Lenke til kommentar
cannnnavaro Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 http://www.game-remakes.com/play.php?id=476 (vanlig risk) er vell det eneste jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå