terte Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvis du mener at du må prøve en vare før du kjøper den, så bør du gjøre det i en butikk, der de ofte har utstillings/demo modeller. Så får du heller si du skal "tenke litt på det", før du bestiller billigere fra nettet... :wink: Jeg ser fra diverse inlegg på diskusjonsiden til dpreview.com, at det er flere som har fått levert 300D med feil: kameraet fokuserer ikke bra nok. Dette oppdages gjerne ikke med en gang, men etter noe tid. Enda en grunn til å teste kameraet grundig før man bestemmer seg. Lenke til kommentar
tonn-and Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei! Spiller det noen rolle? Eller? For min del så spiller det ingen rolle iallefall! :D Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis du mener at du må prøve en vare før du kjøper den, så bør du gjøre det i en butikk, der de ofte har utstillings/demo modeller. Så får du heller si du skal "tenke litt på det", før du bestiller billigere fra nettet... :wink: Jeg ser fra diverse inlegg på diskusjonsiden til dpreview.com, at det er flere som har fått levert 300D med feil: kameraet fokuserer ikke bra nok. Dette oppdages gjerne ikke med en gang, men etter noe tid. Enda en grunn til å teste kameraet grundig før man bestemmer seg. Det er ikke en grunn til grundig test i den sammenhengen du snakket om før. Da var det snakk om å prøve kameraet for å se om du likte det i bruk og bildekvalitet. Hvis det er fokuseringsfeil på et kamera, så går det under produksjonsfeil, og du er uansett ikke begrenset av noen 2 ukers angrefrist. Edit: Fokusproblemet er forresten ikke et problem med 300D, men med Canon generelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå