Gå til innhold

Lefdal Garanti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Heisann!

Har en Acer Predator som jeg kjøpte nå i Mai. Den har et 560 Ti grafikk kort, og jeg har funnet ut at jeg vil oppgradere til 680. Hvis jeg kjøper et 680 fra Komplett og setter i pc'n, vil garantien gå ut? Å kan jeg få Lefdal til og gjøre det?

Skal vel egentlig ikke si dette, men se etter forseglingsklistremerker på pcn. kan du åpne pcn uten at de blir brutt? Hvis du kan det kan du bare skifte kort selv og hvis noe annet enn kortet skulle bli ødelagt, setter du bare inn det gamle kortet og sender den inn igjen.

Lenke til kommentar

Uten å være ekspert på området tipper jeg at du har loven på din side til å bytte deler og beholde garanti/reklamasjonsrett. For i bunn og grunn skal du vel egentlig ha det på hver og en av delene? Du bør ikke se bort i fra at Lefdal uansett prøver seg om de ser at et klistremerke er brutt, men tar du kontakt med forbrukerombudet tipper jeg de gir seg fort. Igjen: Jeg snakker av synsing og ikke kunnskap nå, så vent på svar fra en som virkelig kan det. Er du i tvil kan du sende spørsmål til forbrukerombudet.

Slik jeg ser saken har du fortsatt garanti på hver del så sant de ikke kan bevise at du har ødelagt delene pga modifikasjonen du gjorde.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...