BirgerCaC Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Glemte å nevnte at jeg også ønsker meg nytt vanntett armb åndsur. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 - blu ray spiller/playstation 3 - høytalere - pulsklokke m/gps - ticket to ride Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 4. En mor jeg kjenner... 5 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 1) Samsung galaxy s2 2 ) Penger til diverse drit 3) Ørepropper ellers så har jeg egentlig alt jeg trenger, hvis jeg trenger noe så kjøper jeg det:) Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 snille barn Dette ønsket er så irriterende. Moren min "ønsker" seg dette hvert år til både bursdagen og jul. Jeg er ikke så ille da. 1 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hardangerbestill og Rosendahl-glass. Dyrt å kjøpe alt sånt selv, så da ønsker jeg meg heller litt og litt. Perfekt! Lenke til kommentar
CowsWontBite Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Sliter med å finne ut jeg å. Snapbacks kanskje ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Rosendahl-glass. Det har faktisk eg lyst på og. Men eg må nok kjøpa det sjøl. Hvilke er det du liker? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det har faktisk eg lyst på og. Men eg må nok kjøpa det sjøl. Hvilke er det du liker? Jeg har fra grand cru-serien. Veldig enkelt, men elegant. Hittil har jeg vannkaraffel, vannglass og longdrinkglass, som jeg liker veldig godt. Salt- og pepperkvern, oljekaraffel (disse er jeg veldig fornøyd med!), mindre tallerkner og skåler. Tallerknene er litt uvant å bruke, så de bruker jeg kun når jeg serverer ost og slikt. Uvant å spise fra glasstallerkner. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Samme her. Sexylubb: det siste du skrev er så sant så sant altså! Tror jeg heller bytter ut AC3 med Hitman, og legger til en NASA penn fra handysize.no, sykt tøft! Du ødela meg... JEG MÅ HA EN SLIK PENN. ellers på ønskelisten? Nok penger så jeg kan kjøpe ut gården til en kompis, så slipper den å forsvinne ut av familien hans... Endret 14. desember 2012 av ChillZoNe Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) XFX Triple Monitor Stand Endret 14. desember 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Mye mulig jeg vil ha ny lenestol... Kansje jeg feirer med å sette den jeg har ett sted og setter fyr på den, who knows. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Du ødela meg... JEG MÅ HA EN SLIK PENN. Uff, jeg har allerede mistet to sånne.. Lenke til kommentar
alkoholisert Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Listen min begynner å bli veldig lang nå, men la gå! Klesstativ Acne Canada skjerf Harry Potter blu-ray boks Fifty Shades of Grey trilogi, Carrie bøkene Xbox 360 Chanel neglelakk i alle farger Alle Harry Potter bøkene American Horror Story sesong 1 & 2, og 3 når den kommer ut Rosa Hunter støvler Iphone 5S i gull Beats by Dre pill Fjernkontroll til speilrefleksen Juice maskin Er mye mer som står på lista, men det blir for mye å skrive her Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 1) Samsung galaxy s2 2 ) Penger til diverse drit 3) Ørepropper ellers så har jeg egentlig alt jeg trenger, hvis jeg trenger noe så kjøper jeg det:) Jeg fikk det jeg ønsket meg, wohoo Listen min begynner å bli veldig lang nå, men la gå! Klesstativ Acne Canada skjerf Harry Potter blu-ray boks Fifty Shades of Grey trilogi, Carrie bøkene Xbox 360 Chanel neglelakk i alle farger Alle Harry Potter bøkene American Horror Story sesong 1 & 2, og 3 når den kommer ut Rosa Hunter støvler Iphone 5S i gull Beats by Dre pill Fjernkontroll til speilrefleksen Juice maskin Er mye mer som står på lista, men det blir for mye å skrive her Er jeg den eneste som kanskje syns du er litt kravstor? Dette er jo ting for minst 10 000 kr.. Jaja, folk er jo forskjellige:) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det ikke en ny tråd for i år? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Det stemmer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1555936&do=findComment&comment=21219182 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå