[email protected] Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hei! Jeg har tenkt å bygg/kjøpe meg en kraftig arbeidstasjon, å tenkte jeg skulle høre på litt forslag her. Den gamle jeg har nå er bjundt å bli litt utdatert Kravene mine er: - Meget kraftig prosessor - Minst 16GB RAM - Må ha SSD til OS og litt programer Den skal brukest på Cad program (tegne program) og ellers andre tunge design program. Takker for alle forslag jeg får! Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Et maks budsjett hadde vært greit da Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvis det bare er workstation hadde jeg gått for Intel Xeon prosessorer Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Budsjett <20k - i7 3770K og LGA 1155 oppsett. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 20-30k. Skal være Intel Xeon prosessor også ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå