karlfr Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 ****** så sårlig det medfølgende programmet til SE er. Hvordan kan man sende bildene i fra mobilen inn på PC a? Ingenting fungere jo. Satan blir forbanna på sånnt! Takker for alle kjappe svar Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det kjappeste for deg hadde kanskje vært å tatt en titt i bruksanvisningen. Har du ir eller bluetooth er det veldig enkelt. Trenger ikke flere programmer. Har du innstallert IR eller BT + det som lå på cd`n du fikk med telefonen, så er det bare å velge send på telefonen. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 har gjort det se artig per! men det virker ikke alikevel. Alt er inst og det går fint og sende fra tlf til Pc men ikke tilbake! Lenke til kommentar
Veggen! Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 er det mulig med kabal, og hvordan prg. skal da brukes? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 karlfr: hvilken feilmelding får du da? Veggen!: kan ikke sende fra telefonen til data med kabel. Må bruke IR, bluetooth eller e-post hvis man ønsker det. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Hvis jeg skal bruke programmet på Cd'en stopper det når jeg skal leite etter modem, men skjønner ikke helt hva som skjer der. Spør om noen porter og noe greier, mulig det er min feil. men når jeg skal sende bilder jeg har tatt med kameraet til maskine står det bare søker og ingen ting kommer frem, men samtidig står det på dataen at en T610 er i nærheten. Ordentlig irriterende, fordi bildene tar hele minnet mitt og er avhengig av å få de ut av tlf. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har du lagt pc'n din i "my devices" under bluetooth (tast samme passord på maskinne og mobilen. samme hva).. hvis det er det du bruker da. Bruker du IR trenger du ikke dette. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 bruker ir foreløpig så da er det nok ikke det eller, men i går fikk jeg til å sende i fra tlf til Pc, men bare 1 og ett bilde på en gang. Er det ikke mulig å gå inn i tlf og sende over og slette bilder og lyder? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Vet det er mulig å gå inn på telefonen fra pc'n og kopiere alt på en gang med bluetooth hvertfall. Har ikke testet med IR. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 ja nøyaktig hvordan gjør du det a? og hvilket programm bruker dU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå