AtotheK86 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Heisann. Jeg har en HTC 8X med Djuice. Problemet er at jeg hverken kan motta eller sende MMS. Jeg har for øyeblikket følgende oppsett: APN - telenor Brukernavn - dj Passord - dj WAP-gateway (URL-adresse) - 10.10.10.11 Port for WAP-gateway - 8080 MMSC-port - http://mmsc/ MMSC-port - 8080 Maksimal MMS-størrelse - 300 IP-type - IPv4 Men jeg kan fremdeles hverken motta eller sende MMS. Jeg har selvsagt forsøkt å ha mobildata slått på. Men som sagt, det fungerer ikke. Noen andre som har samme problem og som eventuelt har en løsning? Jeg har vært i kontakt med kundeservice hos djuice OG HTC, og det var de som gav meg oppsettet som vist ovenfor. Hjelp? Lenke til kommentar
AtotheK86 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Problemet er nå løst. Jeg lastet ned en HTC-app kalt "tilkoblingsoppsett" (satte den til djuice som er min mobiloperatør), og vips var alt som det skulle være. Takk forøvrig til Telenor Kundeservice som tipset meg om dette. Endret 5. desember 2012 av AtotheK86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå