ZevenZ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hei, jeg har kettellbell + http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimutstyr/styrke/trainer-series-handy-gym-1057554 til hjelp.- Lurer om noen vet øvelser for å bli sterk så fort som mulig i rygg, mage, skuldre, hender og bryst. Jeg har også treningsmatte slik at jeg kan ta planke osv. Noen som trener mye som har tips om programm eller øvelser som jeg kan kjøre?? Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Annet enn push-ups, så er svømming noe som trener det meste av rygg, mage og bryst... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 For å kontinuerlig bygge en del muskler i overkroppen må det baseøvelser til. Markløft, roøvelser og benkpress. For å få tilfredsstillende resultater må du nok sjekke inn på et treningssenter. Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 For å kontinuerlig bygge en del muskler i overkroppen må det baseøvelser til. Markløft, roøvelser og benkpress. For å få tilfredsstillende resultater må du nok sjekke inn på et treningssenter. så du mener at jeg ikke kan bli fort sterk/ få muskler uten et treningsenter? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 så du mener at jeg ikke kan bli fort sterk/ få muskler uten et treningsenter? Du kan sikkert få til noe helt i begynnelsen, men jeg tror det vil stagnere fort når du ikke kan legge på vekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå